اخبار عمومی
اعلام وصول 2
18815
تاریخ انتشار: 1394/11/04 08:24
بخت و اقبال حجت الاسلام موحد به نسبت به دیگران جهت پیروزی در انتخابات پیش رو کهگیلویه بزرگ خیلی بیشتر می‌باشد.

پایگاه اطلاع رسانی عصرجهان/سید روح اله احمدی

نزدیک به یک ماه تا پایان کورس انتخابات باقی مانده است و این کورس نفس گیر علی رغم رد صلاحیت چهره‌های سر‌شناس هنوز هم داغ داغ است و برخلاف اینکه برخی افراد سعی در القای سرد بودن انتخابات پیش رو دارند این مردم هستند که همیشه پشت نظام و رهبری بوده‌اند و قاعدتا در ۷ اسفند ۹۴ انتخاباتی پرشور خواهیم داشت.

این تنور امسال هم در کهگیلویه بزرگ مثل ادوار گذشته پر شور می‌باشد، اما چند روزی هست این شور و هیجان شدت گرفته است و گویا کهگیلویه بزرگ با یک دم مسیحایی جان تازه‌ای گرفته است و اینجان گرفتن جز خبر حضور مرد سیاست کهگیلویه بزرگ دلیل و علتی ندارد.
حجت الاسلام سید محمد موحد که دور قبل نتوانسته بود وارد این کورس انتخاباتی شود و به دلیل بی‌نظمی برخی مخالفانش در به آشوب کشیدن شهر مجبور به مهاجرت از کهگیلویه شده بود این بار مجوز ورود به انتخابات را در حوزه تهران گرفته است و نشان داده است که تمام حرف و حدیث‌هایی که مخالفان ایشان در مورد رد صلاحیت این مرد سیاست عنوان می‌کردند شایعاتی بیش نبوده است.

با این حال سوال اینجاست که آیا موحد کهگیلویه را انتخاب می‌کند یا خیر؟ سوالی که مدتهاست ذهن طرفداران و حتی رقیبان ایشان را مشغول کرده است و تا این لحظه علی رغم جلسات متعدد هنوز نتیجه قطعی اعلام نشده است.

در این بین حمایت بزرگانی چون سید میراحمد تقوی از حجت الاسلام همیشه کفه ترازو را به نفع ایشان سنگین کرده است و یکی از عوامل مهم در موفقیت ایشان بوده است.

جناح راست میانه مدت‌ها قبل جلساتی با حضور چند شخصیت مطرح از جمله حجت الاسلام موحد، حاج عدل هاشمی، دکتر مژدهی‌پور و دکتر مصطفی تقوی برگزار کرده بود که خروجی آن بر همگان واضح و روشن هست.
در این میان مژدهی‌پور به بهبهان رفت و حاج عدل هاشمی و دکتر مصطفی تقوی در کهگیلویه ماندند با این شرط که در صورت حضور حجت الاسلام موحد، از چرخه انتخابات خارج شوند تا کار به دست کاردان افتد و شود آنچه که کهگیلویه خواهان آن است.

پس از بررسی صلاحیت‌ها متاسفانه عدل هاشمی نتوانست از فیلتر شورای نگهبان عبور کند تا عملا از این گروه تنها دکتر مصطفی تقوی در کورس انتخابات کهگیلویه بزرگ بماند.

اما اکنون که زمزمه‌های مبنی بر حضور حجت الاسلام موحد در کهگیلویه شنیده می‌شود و مردم کهگیلویه که هشت سال محرومیت و نگاه قومیت گرایی را تحمل کرده‌اند خواهان حضور ایشان می‌باشند گروهی سعی در ایجاد ایجاد اختلاف میان این دو شخصیت بزرگوار دارند تا به بهانه‌های مختلف اهداف خود را پیش ببرند و مانع از حضور حجت الاسلام موحد در این حوزه انتخابیه شوند.

قاعدتا همه می‌دانند خروجی جلسات با توافق تمام طرفین بوده و حالا «مرد هست و قولش»، اکنون که زمزمه‌های حضور حجت الاسلام موحد شنیده می‌شود، مخالفت با توافقی که گویا بر کاغذ نیز رفته است و امضاهایی هم صورت گرفته است چندان کار درستی نمی‌باشد.

قاعدتا استفاده از بزرگان شهرستان به عنوان یک اهرم برای پس راندن موحد در این برهه از انتخابات نمی‌تواند برای هیچ کدام از طرفداران هر دو گروه مناسب باشد و هرچند همه می‌دانیم بخت و اقبال حجت الاسلام موحد نسبت به آقای تقوی جهت پیروزی در انتخابات پیش رو خیلی بیشتر می‌باشد اما مخالفت جناب دکتر تقوی و استفاده از شخصیت‌های بزرگ به عنوان مانعی جهت ورود حجت الاسلام را تنها می‌توان یک اشتباه سیاسی تاکتیکی قلمداد کرد که امیدواریم این اشتباه بیش از این ادامه پیدا نکند.

مجدد باید ذکر کنم که علی رغم جوسازی‌های مجازی و اذهان به طرفداری و خواست مردم نسبت به حضور دکتر تقوی هنوز هم می‌توان به جرات گفت قلب مظلومان و درد کشیدگان کهگیلویه بزرگ منتظر حضور سپه سالار سیاست این حوزه می‌باشد، و در تمام مجامع خصوصی و عمومی پس از رد صلاحیت‌های چهره‌های مطرح در حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ سخن‌ها، چشم‌ها و قلب‌ها منتظر حضور حجت الاسلام موحد می‌باشد.

البته این نکته نیز قابل ذکر می‌باشد که، شخصی که سالهای زیادی از عمر خود را در خارج از استان گذرانده است و طبق شواهد موجود گرایش اصلاح طلبی ایشان بیشتر می‌باشد حال که با استفاده از واژه اصولگرای معتدل و ورود به چرخه انتخابات و همراهی با گروه راست میانه در کهگیلویه که همیشه پیروز انتخابات را مشخص کرده است راهی را برای شناخت خود به جامعه پیدا کرده است نباید بر عهد خود پای بگذارد، که قاعدتا این تلاش‌ها تنها در حد یک شناخت باقی خواهند ماند و مردم کهگیلویه عهدشکان را نخواهند پذیرفت.

امیدواریم بزرگان کهگیلویه بر عهد و وفای خود پایبند باشند که مردم تنها به عهد‌ها و وفاداری‌ها نگاه خواهند کرد و رای خود را خواهند نوشت، قاعدتا شکستن قول و قرار‌ها و تحت فشار قرار دادن حجت الاسلام موحد از طرق مختلف کار بس نادرستی می‌باشد.

قاعدتا بزرگان کهگیلویه صلاح مملکت خویش را بهتر می‌دانند و قول و قرار‌های مردانه را فدای روابط شخصی خود نخواهند کرد.

به امید داشتن انتخاباتی پرشور برای پیشرفت کهگیلویه بزرگ…

مطلبی که خوانید از سری یادداشت های دریافتی پایگاه اطلاع رسانی عصرجهان است.

 


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان


تملق
|
Iran
|
1394/11/04 15:52
  +0

  -2
پاسخ
جناب نویسنده من یک سوال دارم و آن این است که چگونه یک شخص در یک شهر یا استان ادم خوب و التزام عملی به اسلام دارد و تایید می شود و همان شخص در شهر دیگر عدم التزام و وو به اسلام داردو رد می شود؟ آیا توسط موسسه رویان شبه سازی صورت گرفته است
پاسخ ها
سید
|
Iran
|
1394/11/04 16:31
  +1

  -0
جناب اقا باید شما بدونی التزام عملی به اسلام چیه ایشون همون دور قبل هم مشکل نداشت ودر ضمن التزام عملی چیزی است که ادم میتونه اصلاحش کنه داغ بردگی که نیست تااخر عمر روپیشونی کسی بزارن
همیشه پیروز
|
Iran
|
1394/11/04 17:55
  +1

  -0
از غصه بمیرید این دفعه کید و مکر دشمنان موحد به خودشان برگشت شورای نگهبان هم متوجه مکر مخالفان موحد شد. و دیگر به پرونده سازیشان توجه ننمود. تا دیر نشد به جمع حامیان موحد بپیوند
محمد
|
Iran
|
1394/11/04 16:48
  +0

  -0
پاسخ
علاوه بر تایید حرف تملق،آخه این اقا که از طرفداران طبقه ی سرمایه داری است و نویسنده چرا این نظر را دارد،مردم باید از گذشته ای که داشتند درس بگیرند
مهدی
|
Iran
|
1394/11/04 17:38
  +1

  -0
پاسخ
حاج آقای موحد از مریدان ولی فقیه است. چون توانمندی های ویژه ای دارد و در عین واحد می تواند گره از کار بسیاری از گرفتاران را باز نماید مورد اقبال عمومی است به نحوی که اگر در چند حوزه کاندیدا شود گزینه اول قبولی اون حوزه است لذا برخی خناس برای وی پرونده سازی کردند که دور گذشته رد صلاحیت شد الحمدالله با تائید مجدد ایشان از سوی شورای محترم نگهبان مکر مخالفانش به خودشان برگشت.
جواد
|
Iran
|
1394/11/04 17:39
  +2

  -0
پاسخ
موووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووحد
دوسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسست
داریم
جواد
|
Iran
|
1394/11/04 17:41
  +1

  -0
پاسخ
چشم‌ها و قلب‌ها منتظر حضور سپه سالار سیاست حجت الاسلام موحد می‌باشد.
درود بر عصر جهان که عنوان سناتور را برای حاج آقا استفاده کردید.
خواهید دید که موحد در حوزه ای ثبت نام کند رقبا خود پا پس می کشند
محمد رضا
|
Iran
|
1394/11/04 17:53
  +1

  -0
پاسخ
ای جونم درود بر مرد مردان موحد قهرمان. بیا که منتظریم تا تا طبل پیروزی را بنوازیم.
نامه جوان دهدشتی خطاب به سیدمح
|
Iran
|
1394/11/04 18:11
  +0

  -0
پاسخ
نامه جوان دهدشتی خطاب به سیدمحمد موحد/به نفع کسی کنار نرو!
درپی گمانه های زیادی در حوزه انتخابیه کهگیلویه،بهمئی،چرام ولنده مبنی براحتمال آمدن یا نیامدن موحد دراین حوزه انتخابیه ،جوان دهدشتی نامه ای خطاب به سیدمحمد موحد نماینده اسبق این حوزه وکاندیدای فعلی حوزه انتخابیه تهران،شیمرانات ،ری وپردیس نوشتند که عینا در ذیل منتشر میگردد:
بسمه تعالی
با درود فراوان خدمت سید محمد موحد
رهبر انقلاب: مردم مؤمن ما که در میدان‌های مختلف - چه در میدان معنویت و عبادت و معرفت، چه در میدان کار و تلاش، چه در میدان مبارزه و سیاست، چه در میدان جهاد؛ آن روزی که جهاد مورد احتیاج بود - این‌جور از خودشان اخلاص و شادابی نشان میدهند، امام زمان (سلام‌اللَّه‌علیه) را خرسند و خوشحال میکنند. ۸۴/۶/۲۹
پیغام خود را با این سخن گوهر بار مقام معظم رهبری آغاز کردم و از شما سید بزرگوار خواهشمندم که این نوشتار را که خواسته جمیعی از هواخواهان و هواداران شما و راهتان است مورد مطالعه قرار دهید،
آنگونه که رهبر کبیر انقلاب میفرماید،مبارزه یا جها د در هر عرصه ای برای اسلام موجبات خوشحالی ولی عصر (عج)را فراهم میسازد،حال اینگونه ادامه میدهیم،امام زمان در صورتی شاد خواهد ماند که این جهاد که بی شک موجب شادی امت مسلمان میشود،در راه خود مردم و برای مردم باشد ولی در راه رضای خدا،یعنی سعادت مردم باعث شادی آن حضرت خواهد بود،حال چه نیکو باشد سعادت آن شخصی که در ین راه دست به جهاد میزند!
سید بزرگوار جناب موحد!
حال که وارد عرصه رقابت سیاسی شده اید از شما خواهشمندیم که عرصه را خالی نکرده و راه را ادامه دهید،چرا که نماینده ای که صلاحیت او تایید شد دیگر از آن مردم است،با خارج شدن شما از صحنه رقابت بی شک خیل عظیمی از هواداران شما سر در گم خواهند ماند،چرا که آنان شما را شایسته این مقام میدانند که به عنوان نماینده خویش راهی مجلس کنند و حال نادیده گرفتن این همه نگاهی که بسوی شما چشم امید دوخته اند سرانجام خوشی نخواهد داشت.
مردم ما دل های خود را به شما امانت داده اند و شما را بهترین امانت دار میدانند و از شما میخواهند که طبق آیه شریفه«الذین لاماناتهم عهدهم راعون» امانت دار این امید باشید و آنرا به کسی دیگر نسپارید،
بی شک شما برای این ملت اثبات شده اید و عموم بر طبق آنچه که عقل میطلبد هر آنچه را که ثبات داشته باشد را بیشتر میپسندند تا آنچه که به آن اطمینان نداشته باشند.
سابقه پر بار شما در امر نمایندگی و حل مشکلات مردم دلهای فراوانی را بسوی شما روانه ساخته و نادیده گرفتن آنها صرفا به دلیل نماینده ای دیگر کار جایزی نیست،البته ما کوچکتر از آنیم که این نکات را به زبان آوریم اما شما هم به این حقیقت واقفید که انتخاب عموم مردم شمایید و حال آنکه در صورت کناره گیری شما به نفع شخصی دیگر این واقعیت را در پی خواهد داشت که مردمی که بین چند شخص شما را انتخاب کرده اند پس اشخاص دیگر مورد تایید آن‌ها نبوده و نیست و بی شک هم نخواهد بود.
همانگونه که چندی پیش مقام معظم رهبری فرمودند در انتخابات باید مرد قانون در نظر گرفته شود نه مرد سلیقه که انتخابات جای سلیقه نیست.مردم ما نیز کسی را میخواهند که مرد قانون باشد نه بنده سلیقه!
یکی از وظایف نمایندگان پیگیری مطابات مردم و پیگیری آنها بصورت جدیست که بدون تردید وجود این شاخصه در شما باعث محبوبیت شما در بین اقشار مختلف جامعه شده است.
وظیفه دیگر صداقت در عملکرد و گفتار است که در ادوار گذشته شما بخوبی بر این امر جامه عمل پوشاندید و مردم همین را میطلبند.
یکی دیگر از خصوصیاتی که موجب اسرار عموم بر رویکار ماندن شما دارند وکیل الدوله نبودن شماست،خصوصیتی که کمتر نماینده ای این ویژگی را داردکسی که وکیل الدوله باشد پس نمیتواند در برابر مطالبات و خطاهای دولت ایستادگی کند.
و اما مشخصه اصلی شما آگاه بودن از مسایل اجتماعی و سیاسیت این و البته لباس مقدسی که شما را الگو قرار داده در رفتار و گفتار.
تمامی ما به این امید پای صندوقهای رای خواهیم آمد که نام شما را درون صندوق انداخته و شما را به عنوان نماینده و وکیل خود در قانونگذاری معرفی و انتخاب کنیم،
لذا از شما خواهشمندیم چون دوره های گذشته به انتخاب مردم توجه کرده و در میدان رقابت صحنه را خالی نکنید و مردم را تنها نگذارید،
با سپاس فراوان از وقتی که برای خواندن این نوشتار صرف کردید.
سید رسول درسته
اسی
|
Iran
|
1394/11/26 17:13
  +0

  -0
پاسخ
نظرات مخالفین را هم بگذار

ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*