اخبار عمومی
اعلام وصول 2
18849
تاریخ انتشار: 1394/11/06 22:39
بیش از این بر اعتقادات اشتباه خود اصرار نورزید برای خرسندی و آرامش مردم و موکلین خود دست برادری مهر و عشق و مودت بهم داده و به جای نگاه به دور دستها و برون نگری به میان مردم بیایید.

"پرویز دوید خسروی" فعال رسانه ای  در یاداشت ارسالی با عنوان "دوئل شورا دوئل مرگ" در پایگاه اطلاع رسانی "عصرجهان" نوشت:

شاید اگر اعضای شورای شهر مسجدسلیمان را مصرترین سرسخت ترین و نرمش ناپدیرترین اعضای شورایی در کشور لقب بنهیم گزافه ای نگفته ایم اگر چه انصافا مردم بپذیرند این دوستان در پافشاری و تاکید بر اصرار بر عقاید و خرید بجان دریایی از انتقادات را  در جهت دلسوزی و منافع و بندگی مردم می پندارند و عدول از مواضع خود راهر کدام  تضییع حقوق موکلین میدانند. البته تا باد مخالف نوزد پرچمها به احتزاز در نمی آیند در مسیر دوره چهارم اعضای محترم شورای شهر ما به دو دسته شمالیها و جنوبی ها جمالوندان و کمال وندان و یا بامثابه مصداق تاریخ این قوم هفت و چهار در مقابل هم صف آرایی و جنگ روانی دیالیکتیکی را براه انداخته و چون  دو لشکر ایرانیان و تورانیان در خفا و ملا شمشیر آخته برای هم رجزها و کری  می خوانند انصافا روحیه انتقادپذیری و قبول نمرات ردی خود را هم جوانمردانه می پذیرند.

سران گروه هفت اصرار بر دو گزینه از میان خود برای احراز مسند شهرداری دارند و سران گروه چهار اصرار بر گزینه ای ساکن در دیار شیراز دارند نه این و نه آن حاضر به نرمش میشوند و همچنان در چند قدمی نابودی خود و پایان حیاط سیاسی اجتماعی خود و انحلال شورای چهارم  اصرار می ورزند در این میان بایستی از درایت و صبر فرماندار و امام جمعه محترم که با حوصله و مماشات و رافت اسلامی شورائیان را رصد و با توقع تغییر رویه مترصد برگشت به آغوش مردم بودند تقدیرکرد ولی دیوار های حایل آنقدر بالا کشیده شده که بنظر جز با ابزار زور نمی شود دوستان را برسفره ای واحد کشاند البته فرماندار محترم خیلی قبل بدلایلی که در نوشته های قبل مطرح شد بایستی در موضوع شورای این شهرستان ورود می کردند.

باید گفت انحلال شورای شهر در منطقه ای نشان از ضعف مدیران ان منطقه تلقی میشود که این خواست و نظر مسئولین ارشد این شهرستان نیست.

عزیزان جمالوندان گروه 7 عزیزان کمالوندان گروه 4 انتخاباتی مهم و سرنوشت ساز در پبش داریم مردمی که به شما اعتماد کردند و شماها را بر گزیدند انتظاراتی دیگر از شما دارند عزیزان گروه هفت اگر دو نفر از خود شما کاندیدای شهردار ی باشند مثال 5نفری خواهد شد که یکدستگاه تاکسی خریده بودند و همه باهم برای درآمد تا شب مسافرکشی و سوار تاکسی شان بودند  در اذهان عمومی متبادر میشود انتخاب گزینه شما با رای همه به حد نصاب نخواهد رسید همچنین اقلیت گروه 4 که آن مرد شیرازی و خال هندویش بخشند همه مسجد سلیمان را.

عزیزان دنبال کندن چشم بازار و اصرار برگزینه ای ساکن در شیراز را دارند که معلمی بوده که دارای شرکت مهندسی است و هیچ مسندی تا کنون نداشته و اطلاعی از شهرستان ما ومسئولین و شهر و شهرداری ما ندارد.

عزیزان گروه 4 گزینه شما و اصراری که بر آن دارید باطل است این ذی وجود جوابگوی معضلات و مشکالات و برون رفت از این باتلاق شهرداری نیست در آتی در پسامد اصرار بر این گزینه بیشتر مورد شماتت و سرزنش قرار خواهید گرفت.  تا بگردد و بجوید و بشناسد و ..... تحصن بعدی و غایله بعدی گریبانگیر همه و تشنج در شهر خواهد شد بی گدار به آب نزنید  آیا معلم خوب بومی و ساکن  با مدرک عمران در این خراب چال پیدا نمیشود؟ آیا در این شهرستان مملو از کارشناس و مالامال از عشق به خدمت و از همه مهمتر ساکن آشنا و منتظر خدمت بچشم شما نمی ایند که دنبال اهدا سمرقند و بخارائید؟ بیش از این بر اعتقادات اشتباه خود اصرار نورزید برای خرسندی و آرامش مردم و موکلین خود دست برادری مهر و عشق و مودت بهم داده و به جای نگاه به دور دستها و برون نگری به میان مردم بیایید و از همین دلسوختگان همشهری ساکن با این فرصت کم و موقعیت نامناسب و شرایط حساس سیاسی اجتماعی شهر و کشورعزیزمان احدی را برای حمل کوله بار شهرداری بر گزینید عزیزان طناب و طناب کشی بی نتیجه  امروز شما با گره مردم با این ضدیت  و لجاجت  موجب خفگی مردم میشود تبعات سو اجتماعی دارد کما اینکه همین لجاجت و سماجت بر عقیده و نظرتان موجب تحصن و اعتصاب در گذشته شد که متاسفانه مورد ماخذه قرار نگرفتید تا عبرت امروزتان شود.

 در پایان از عزیزان بزرگوار شورا استدعا دارم بچه های همشهری ساکن ما هیچ چیزی ازدیگرا ن کم ندارند انگشت اشاره به سمت آنها بگیرید دست شما را می بوسم.

برادر کوچک شما پرویز دوید خسروی

برچسب ها:
پرویز دوید خسروی ؛

بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*