اخبار عمومی
اعلام وصول 2
18902
تاریخ انتشار: 1394/11/10 23:10
دومین یادواره پنج شهید دهستان هلایجان از توابع شهرستان ایذه با حضور آیت الله حسن زاده امام جمعه موقت اهواز برگزار شد.

به گزارش فیروز بیگلری خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی عصر جهان از ایذه، دومین یادواره پنج شهید دهستان هلایجان از توابع شهرستان ایذه شهید گودرز محمودی،  شهید حاج یادگار اسکندری، شهید کلبعلی محمودی، شهید جانقلی سعیدی و شهید همت محمدزاده در مسجد جامع این دهستان با حضور آیت الله حسن زاده امام جمعه موقت اهواز، چند تن از مسئولین ناحیه بسیج شهرستان ایذه و اهالی دهستان هلایجان برگزار شد.

آیت الله حسن زاده سخنران این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و رشادت های شهدا افزود: شهدا بر ما منت دارند شهدای که امروز شرایط زندگی کردن را برای ما محیا کردند این محفل که امروز به یاد شهدا برپا شده است تنها نباید محفل باشدبلکه باید راهشان را نیز ادامه دهیم.
امام جمعه موقت اهواز گفت: امروزه عزتی که نظام جمهوری اسلامی دارد هیچ کشوری ندارند  و هیچ قدرتی نمی تواند برای کشور ما ایجاد مزاحمت کنند و این از عنایات مقام معظم رهبری است.
آیت الله حسن زاده امام جمعه موقت اهواز در پایان سخنان کوتاه خود از بانیان برگزاری یادواره شهدای هلایجان تشکر و قدرانی کرد و تصریح کرد؛ ابتدا تشکر میکنم از حضور خانواده های معظم شهدا و امیدوارم که یاد و خاطره شهدا را هیچگاه از یاد نبریم و همیشه به یاد شهدا باشیم.
در ادامه کلیپی از رشادت های شهدای هشت سال دفاع مقدس به نمایش گذاشته شد.
محسن عالی محمدی فرمانده پایگاه بسیج شهید گودرز محمودی در پایان از حضور پرشور مردم در دومین یادواره شهدای هلایجان تقدیر و تشکر کرد و اظهار داشت: خوشبختانه امروز توانستیم برنامه ای در خور و شان  5 شهید دهستان هلایجان را برگزار کردیم و خدا را شاکریم که جلوی شهدای هلایجان رو سفید بودیم.


عالی محمدی ضمن تشکر از حضور آیت الله حسن زاده افزود: حضور امام جمعه موقت اهواز مراسم ما را مزین کرد هر چند که دقایق کوتاهی در مراسم بود اما همین مدت کوتاه از سخنان ایشان بهره کافی رو بردیم که جا دارد از حضور پر مهر وی تشکر و قدرانی کنیم.


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*