اخبار عمومی
اعلام وصول 2
18997
تاریخ انتشار: 1394/11/17 13:51
جوابیه ای به یادداشت محمد قاسم عنبری؛
اصولگرایی به رفتار و منش است نه صرف الفاظ که مدعی تند و معتدل آن شده است و از سر ناچاری خود را به حلقه" هوای تازه" لاریجانی وصل کرده است.

زریر حجتی- گنجشکی بر شاخه درختی نشسته بود و هنگامی که اراده بلند شدن از شاخه کرد، خطاب به درخت تنومند گفت:خودت را بگیر که من بلند شدم.درخت در جواب گفت:آمدنت را متوجه نشدم که رفتنت را احساس کنم!
به یقین جریان اصولگرایی به گستره انقلاب اسلامی است.این جریان در سالیان متمادی، در کلیت موضوع، هزینه های بی شماری برای حفاظت و حراست از ارزش ها و آرمان های والای انقلاب اسلامی داده است.در کهگیلویه و بویراحمد با وجود مرزبندی های سیاسی، صیغه مشترک همه جریانات به جهت شیعه بودن وفاداری به نظام اسلامی بوده است ولی عده ای که همواره خود را قوز بالای قوز می دانستند با برخوردهای سلیقه ای و حذفی موجبات رنجش طیفی از همین مردم شیعه خیز را فراهم کردند تا آنجا که هر فردی مخالف سلیقه سیاسی افراطیونی از این جریان بود ، امریکایی و ضد ولایت فقیه قلمداد می شد. حافظه تاریخی مردم هنوز عملکرد این قبیل افراد را در جایگاه های مختلف از یاد نبرده است.افراطیون در اوج مسئولیت ،حرکت هایی انجام داده که هزینه آن را جریان اصیل انقلابی پرداخته اند که از متن همین جامعه بوده اند و اگر نقطه سیاهی در کارنامه جناب هدایت خواه بوده از باب حضور چنین افرادی بوده که مورد رضایت وی نبوده ولا غیر.
اولا آقای عنبری باید تکلیف خود را از جهات مختلف با گذشته اش مشخص کند که نقش افراطیون در برخوردهای حذفی با مردم چگونه توجیه میشود؟
ثانیا: برخوردهای حذفی عده ای موتلفه نما که امثال وی سالیان سال از سردمداران آن بوده به هیچ وجه مورد تایید بدنه اصلی این جریان نبوده و خوشبختانه با جدا شدن امثال وی امروزه به پالایش واقعی رسیده و همه کسانی که مشی راستین اصولگرایی داشته از چرخه واگرایی به همگرایی رسیده اند.
بی شک مشکل اصلی جریان اصولگرایی، رفتار و منش همان عده معدود هضم شده در جریانات دیگر است که نه تنها ریزش اصولگرایی نیست بلکه رویش های سبز دیگری را موجب شده است.
ثالثا؛جناب عنبری باید قبل از هر چیز می گفت که در کجای دایره اصولگرایی است که افاضه بیان نموده و جهت این دریای خروشان جمعیت، تعیین تکلیف می نماید.لابد حضرت ایشان می داند که وی در این دایره محلی از اعراب ندارد زیرا که اصولگرایی به رفتار و منش است نه صرف الفاظ که مدعی تند و معتدل آن شده است و از سر ناچاری خود را به حلقه" هوای تازه" لاریجانی وصل کرده است.
جناب آقای عنبری!
بخوبی میدانی که افراطیون مقبولیتی بین مردم ندارند و لی هدایت خواه چهره ای ملی، فرا منطقه ای و ولایی و در نتیجه فراتر از جریان های حزبی و حتی امثال لاریجانی و حسینیان است.
مردم شیعه خیز استان،  پویایی ، درخشندگی  و شکوفایی اصولگرایی را از بروز و ظهور  هدایت خواه می دانند و اگر وی نبود جریان اصولگرایی با توجه به عملکرد مدعیان فاقد اصول ضربه جبران ناپذیری خورده بود.
اکنون با نبود بسیاری افراطیون ، رویکرد خودجوش مردمی شکل گرفته و اصولگرایان واقعی متحد شده اند.
و اما مایلم به این سئوال اساسی در بخش دوم یادداشت معنادار خود پاسخ بدهید که به نظر حضرتعالی کاندید اصولگرایی چه مشخصه مهمی باید داشته باشد که به زعم آن جناب هدایت خواه ندارد!؟ آیا ویژگی خاصی سراغ داری که در هدایت خواه نباشد؟
عصاره کلام آنکه هدایت خواه در خلال تجربه سالها نمایندگی مجلس بخوبی دریافته است که هر گردی گردو نیست و حساب مردم از هر صنف سیاسی با مدعیان اصولگرایی منفک از هم است همان طوری که به صراحت اعلام نمود تفکر اصلاحاتی فعال در استان را نیز با مبنای شایستگی می بیند مگر آنکه مدیری فاسد باشد.


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*