اخبار عمومی
اعلام وصول 2
191236
تاریخ انتشار: 1396/10/08 23:45
امام جمعه باشت:
حجت الاسلام عبودی: چند روز بعد شعار انتخاباتی فتنه گران تغییر کرد و به انتخابات بهانه است اصل نظام نشانه است تغییر پیدا کرد. وقتی مردم و ما فهمیدند که بهانه این انتخابات نیست و اصل نظام را هدف قرار داده‌اند حتی کسانی که به انها رای داده بودند خود را از انها جدا کردند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی عصر جهان از باشت حجت الاسلام عبودی امام جمعه باشت در خطبه های سیاسی عبادی این هفته شهرستان ضمن اشاره به حماسه مهم 9 دی گفت: این حماسه مهم را گرامی می داریم و خوشحالیم که همچین ملت غیور و همیشه در صحنه ای دااریم.
امام جمعه باشت تصریح کرد: اولین بار که موضوع تقلب مطرح شد در بی بیسی انگلیس بوده است .
وی افزود: اولین بار بی‌بی‌سی انگلیس این موضوع را مطرح کرد و در کشورمان کمیته صیانت از آرا را تشکیل دادند. با وجود همه نهادهای نظارتی که وجود داشت روز انتخابات که فرا رسید هنوز رای گیری تمام نشده بود و مردم هنوز در صفحه رای دادن بودند که میرحسین موسوی اعلام کرد که برنده انتخابات است و خلاف قانون انجام داد.


حجت السلام عبودی گفت: اگر بنا باشد کسی برنده انتخابات باشد باید وزارت کشور و شورای نگهبان اعلام کند.همه این موضوعات نشان می‌داد که مسئله بسیار جدی است.
وی اظهار کرد: بعد از اینکه رای گیری تمام شد و وزارت کشور اعلام کرد اینها نپذیرفتند و اعتنایی به قانون نکردند.
امام جمعه باشت افزود: رهبر معظم انقلاب به جز چند روز که مهلت اعتراض در انتخابات وجود داشت پنج روز هم به آنها فرصت دادند و با برخی از سران فتنه رهبر معظم انقلاب به صورت مستقیم صحبت کردند. برخی را پیغام دادند که ما در کشور قانون داریم و این روش صحیح نیست .
این خطیب جمعه به جمله معروف رهبر معظم انقلاب اشاره و افزود: ایشان فرمودند شما شروع کننده این فتنه هستید اما هم نمی توانید کنترل کنید هم نمی‌توانید خاتمه بدهید چون دشمن میدان را به دست گرفته بود.
حجت السلام عبودی تصریح کرد: موضوع تا آنجا پیش رفت که رهبر معظم انقلاب خود دست به قلم شدند و بیانیه‌ای به مردم دادند.هنوز هستند کسانی که کلمه فتنه را به زبان نمی آورند و حتی از ۹ دی فرار می کنند، سعی می کنند در ۹ دی حتما کاری برای خود انجام دهند که در این مراسم شرکت نکنند.
خطیب جمعه باشت گفت: چند روز بعد شعار انتخاباتی آنها تغییر کرد و به انتخابات بهانه است اصل نظام نشانه است تغییر پیدا کرد. وقتی مردم و ما فهمیدند که بهانه این انتخابات نیست و اصل نظام را هدف قرار داده‌اند حتی کسانی که به انها رای داده بودند خود را از انها جدا کردند.
وی افزود: ما معتقدیم هر کسی که به آنها رای داد فتنه گر نیست بلکه هر کسی که بعد از آن اتفاقات باز هم از این افراد حمایت میکنند آنها فتنه گر هستند بعضی ها دلسوز سران فتنه شدند نگران هستند که سران فتنه در حصر هستند.
حجت الاسلام عبودی تصریح کرد: عیش و نوش آنها سران فتنه جدا است و هرگونه که دلشان خواست به این مملکت ضربه وارد کردند ،چقدر از اموال بیت المال این کشور ضربه وارد شد.
خبرنگار/فتح الله پوران پور

برچسب ها:
باشت ؛

بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*