اخبار عمومی
اعلام وصول 2
191291
تاریخ انتشار: 1396/10/11 23:46
استقلال خوزستان در 17 بازی گذشته خود از 29 بازیکن استفاده کرده است.

عصرجهان-استقلال خوزستان به دلیل مشکلات ابتدای فصل نتوانست در 17 هفته گذشته نتایج قابل قبولی کسب کند و حالا با 14 امتیاز در جایگاه چهاردهم قرار دارد تا سایه سقوط روی سر ویسی و شاگردانش قرار گیرد.

استقلال خوزستان با دریافت 27 گل و به ثمر رساندن 11 گل در بازی‌های گذشته به عنوان ضعیف ترین تیم هجومی و دفاعی لیگ برتر قرار گرفته و با تحمل 9 باخت پس از تیم‌های نفت تهران و سپیدرود رشت متحمل بیشترین شکست شده است.

نگاهی به ترکیب استقلال خوزستان در 17 بازی گذشته نشان می‌دهد که ویسی از 29 بازیکن در این بازی‌ها بهره برده است؛ استفاده از 29 بازیکن در 17 بازی به معنی استفاده از حداکثر بازیکنان و نداشتن ترکیبی ثابت در رقابت‌های لیگ برتر است.

میثم دورقی، عقیل کعبی و وحید شیخ ویسی با 16، 16 و 15 بار حضور در ترکیب بیشترین حضور در میدان را دارند و پس از آن‌ها موسی کولیبالی، ابوالفضل اعلایی و جونیور با 13 بار حضور بیشترین حضور در میدان را برای آبی‌ها دارند.

ویسی در هفته‌های پایانی نیم فصل نخست و هفته‌های ابتدایی نیم فصل دوم از بازیکنان جدیدی استفاده کرده است که هنوز نتوانسته به فرم دلخواه خود برسد و تحمل دو شکست با نتایج مشابه 3 بر صفر در دو هفته گذشته شاهدی بر این ادعا است/فارس

ویسی برای رسیدن به نتایج مطلوب و فرار از منطقه سقوط نیاز به ترکیب ثابتی دارد که بتواند با تکیه بر این بازیکنان نتایج دلخواه را کسب کند.

برچسب ها:
استقلال خوزستان ؛

بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*