اخبار عمومی
اعلام وصول 2
191321
تاریخ انتشار: 1396/10/13 14:47
آیت‌الله موسوی‌جزایری:
آیت‌الله موسوی‌جزایری: شما با حضورتان آرزوی دشمن، ترامپ، نتانیاهو و مرتجعین منطقه به ویژه وهابیت آل‌سعود خبیث را به باد فنا دادید.

آیت‌الله سید محمدعلی موسوی‌جزایری در  راهپیمایی «شکوه وحدت» که امروز (چهارشنبه) با حضور اقشار مختلف در اهواز برگزار شد، در سخنانی خطاب به شرکت‌کنندگان در این راهپیمایی اظهار کرد: حضور شما با این کمیت و کیفیت نشانه چند چیز است؛ بصیرت، درایت و رشد و بلوغ سیاسی در سراسر ایران به ویژه خوزستان و در بین مردم اهواز، موج می‌زند.


وی ادامه داد: این حضور شما نشانه وفاداری به اسلام ناب محمدی(ص) و ولایت اهل‌بیت(ع)، سربازی برای حضرت مهدی(عج) و بیعت مجدد با مقام معظم رهبری است.
نماینده ولی‌فقیه در خوزستان با اشاره به عنوان این راهپیمایی، گفت: «شکوه وحدت» یعنی ملت ایران،‌ استان خوزستان و ما مردم اهواز در کمال وحدت و اوج اخوت و برادری به سر می‌بریم و همه اقوام، مردم، اصناف و دسته‌جات گوناگون مردم، یک وحدت مثال‌زدنی را برای مردم دنیا به وجود آوردند؛ این وحدت عزت‌بخش و این عزت پیروزی‌آفرین و این پیروزی دشمن‌شکن است.
وی ادامه داد: شما با حضورتان آرزوی دشمن، ترامپ، نتانیاهو و مرتجعین منطقه به ویژه وهابیت آل‌سعود خبیث را به باد فنا دادید. البته این حضور باعث شادی خانواده‌های شهدایی شد که عزیزانشان را در این راه هدایت کرده و نهال انقلاب اسلامی را با خون جوانان‌شان آبیاری کردند. شما مردم با این حضور، قلب خادمان خود، علما، آیات عظام، مراجع تقلید به ویژه مقام معظم رهبری را شادمان کردید.
آیت‌الله موسوی‌جزایری عنوان کرد: اولین پیام این حضور برای مقام معظم رهبری است که رهبرا آسوده‌خاطر باش که مردم اهواز همچنان بر بیعت خود پایدار و با ثبات‌قدم ایستاده‌اند و از بیعت خود جدا نخواهند شد. دومین پیام حضور مردم اهواز به سراسر ملت ایران است؛ ای مردم آسوده‌خاطر باشید که ما مرزداران شما بر همان عهد و پیمان اولیه ایستاده‌ایم و از کشور دفاع خواهیم کرد. همان‌طور که در روزهای اول انقلاب هیچ کس جز خود ما نبود و به تنهایی به جنگ تانک‌های دشمن می‌رفتیم و خدا ما را پیروز کرد.
امام جمعه اهواز با تاکید بر اینکه دشمنان این ملت همچون آمریکا، اسرائیل و اتحادیه اروپا به ویژه آل‌سعودِ خائن و آدم‌کش آرزوی برچیده شدن این انقلاب را به گور خواهند برد، گفت: محمد بن سلمان این آرزوی خود را که گفته بود جنگ را به داخل ایران می‌کشانم، با فریادهای "مرگ بر آل‌سعود خائن" شما مردم، به گور می‌برد.
وی عنوان کرد: دشمن بداند که این جمعیت، دریای خروشان ملت ایران است نه یک مشت بچه گول‌ خورده. اینها ملت ایران هستند نه آن مزدوران اغتشاش‌گری که آمدند و مردم را بی جرم و گناه کشتند و به اموال عمومی تعدی کردند. مرتجعین منطقه چشم‌شان را باز کنند و بدانند که طرفداران امام خامنه‌ای، این ملت رشیدند.
آیت‌الله موسوی‌جزایری در بخش دیگری از سخنان خود گفت: مردم بدانند که ما موضوعی به نام انتقاد سازنده داریم. احتمال می‌رود ـ البته هنوز واقع نشده ـ که در آینده قرار است بی‌مهری در مورد آب‌های کارون، دز، کرخه و مارون در حق ما شود. ما همچون کوه ایستاده‌ایم و مانع می‌شویم و مخالفت می‌کنیم.
 این مخالفت‌ها به پشتیبانی مردم از طرف استاندار‌، نمایندگان خبرگان رهبری و نمایندگان مجلس صورت می‌گیرد و به هیچ وجه از حقوق شما مردم شریف کوتاه نخواهیم آمد.
شما مردم عزیز حقتان است که انتقاد سازنده نسبت به مسئولان داشته باشید. مطالب خود را به صورت سازنده بگویید. اغتشاش و ایجاد ناامنی، حرکت دشمن است اما مطالبه‌گری و درخواست حقوق، کار دوستان است.
وی خطاب به عشایر عرب اظهار کرد: از حضورتان در این راهپیمایی و اعلام حمایت‌تان از نظام اسلامی و تجدید بیعت شما با مقام معظم رهبری قدردانی می‌کنم. البته این اتفاق جدیدی نیست. تاریخ، شهادت می‌دهد که اهواز دروازه ورود تشیع است.
تاریخ برای شما و پدرانتان موقعیت‌های قهرمانانه‌ای ثبت کرده است؛ در مبارزه با انگلیسی‌هایی که می‌خواستند سرزمین ما را اشغال کنند، به فتوای مرجع تقلید آن زمان با استواری در مقابل قوی‌ترین دولت جهان مبارزه کردید و علی رغم سلاح پیشرفته‌شان، بر آن‌ها پیروز شدید و همچنین حضور دلاورانه شما در دوران انقلاب اسلامی، جنگ تحمیلی و بحران‌هایی که بعد از انقلاب بر ما تحمیل شد و روزهای فتنه، تا امروز ثبت شده است/ایسنا



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*