اخبار عمومی
اعلام وصول 2
191345
تاریخ انتشار: 1396/10/15 12:56
سفر مسعود سلطانی وزیر ورزش و جوانان صبح امروز به خوزستان در حالی صورت گرفت از همه خبرگزاری‌ها و رسانه‌های رسمی در استان خوزستان برای پوشش این برنامه دعوت به عمل نیامد.

به گزارش فارس، سفر مسعود سلطانی وزیر ورزش و جوانان صبح امروز به خوزستان در حالی صورت گرفت که از همه خبرگزاری‌ها و رسانه‌های رسمی در خوزستان برای پوشش این برنامه دعوت به عمل نیامد و اداره کل ورزش و جوانان خوزستان به دعوت از یکی دو رسانه بسنده کرد.
افشین حیدری مدیرکل اداره ورزش و جوانان خوزستان در واکنش به عدم دعوت از رسانه‌ها برای پوشش سفر وزیر گفت: در جریان دعوت‌ها نیستم ولی به روابط عمومی تذکر خواهم داد.
دعوت گزینشی از خبرنگاران در سفر وزرای دولت یازدهم به خوزستان امر جدیدی نیست و در گذشته نیز این مسئله سابقه داشته است اما هیچ‌گاه مسئولان مربوطه به صورت شفاف عدم دعوت از اصحاب رسانه را اعلام نکرده‌اند.
در دولتی که رئیس جمهور آن از خبرنگاران به عنوان «وجدان زنده و دیدگان بیدار جامعه در مسیر تعالی و بهروزی» یاد می‌کند، استفاده نکردن از ظرفیت خبرنگاران رسانه‌های مختلف و گزینشی عمل کردن در دعوت از اصحاب رسانه، ظلم به دولت و مردم است.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*