اخبار عمومی
اعلام وصول 2
191352
تاریخ انتشار: 1396/10/15 15:46
ایوانکا ترامپ بارها در دوران تبلیغات انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۲۰۱۶ عنوان کرده بود که من نخستین رئیس‌جمهور زن آمریکا خواهم بود؛ نه هیلاری کلینتون.

به نظر می‌رسد دختر رئیس‌جمهوری آمریکا به دنبال رسیدن به سمت ریاست‌جمهوری این کشور است.
اسکای پرس نوشت: «اولین رئیس‌جمهور زن آمریکا من خواهم بود نه هیلاری کلینتون» این جمله که به نظر شوخی می‌آمد، از سوی «ایوانکا ترامپ» دختر «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا در جریان تبلیغات انتخابات ریاست‌جمهوری این کشور در سال ۲۰۱۶ عنوان شد و به نظر می‌رسد جمله‌ای جدی بوده و دختر رئیس‌جمهوری به دنبال رسیدن به این سمت است.


مایکل وولف، روزنامه‌نگار آمریکایی در کتاب «آتش و خشم: در کاخ سفید ترامپ» توضیحات بیشتری درباره جدی بودن ایوانکا ترامپ برای رسیدن به سمت ریاست‌جمهوری آمریکا ارائه کرده است.
روزنامه گاردین و مجله نیویورک جزئیاتی از این کتاب در ارتباط با اختلاف‌نظر‌ها در کاخ سفید که موجب عصبانیت ترامپ و خانواده‌اش شده است را منتشر کرده‌اند. این کتاب هنوز به مرحله فروش نرسیده است.
در این کتاب آمده است که ایوانکا ترامپ بارها در دوران تبلیغات انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۲۰۱۶ عنوان کرده بود که من نخستین رئیس‌جمهور زن آمریکا خواهم بود؛ نه هیلاری کلینتون.
در ادامه آمده است که ایوانکا ترامپ به همراه همسرش به این توافق رسیده‌اند که ایوانکا در اولین فرصت در آینده در انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا نامزد خواهد شد.

برچسب ها:
ایوانکا ترامپ ؛


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*