اخبار عمومی
اعلام وصول 2
191356
تاریخ انتشار: 1396/10/15 16:51
زمین ثامن شرایط بازی را ندارد؛ فوتبال چاله میدان نیست
سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: اهل توجیه نیستم اما گلی که دریافت کردیم خطا بود.

عصرجهان-فراز کمالوند سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در نشست خبری بعد از بازی مقابل پدیده گفت: به تیم پدیده تبریک می‌گویم. من اهل توجیه نیستم. در دقایق اضافه گلی که خوردیم از روی خطا بود. در این بازی هر دو تیم بازی مستقیم داشتند.


وی افزود: پدیده امروز از ما بهتر بازی کرد و ما خوب نبودیم. گلی که خوردیم 30 ثانیه قبل خطا شده بود. روی پریرا در گوشه محوطه جریمه خطا شده بود و بعد هم توپ وارد گل شد. به هر حال این اتفاق هم بخشی از مسابقه است.
کمالوند درباره قضاوت داوری، گفت: 2 کمک داور عالی بودند اما تصمیمات داور وسط در سطح پایینی بود. تصمیمات داوری در بازی کاملا مشهود و به ضرر هر دو تیم بود.
سرمربی صنعت نفت همچنین درباره شرایط زمین ثامن، خاطرنشان کرد: زمین ثامن شرایط بازی را ندارد. نمی‌دانم چرا با وجود ورزشگاه امام رضا (ع) بازی در آنجا برگزار نمی‌شود؟ کل بازی رو به بازی مستقیم آوردیم ما برای پریرا توپ می‌فرستادیم و پدیده برای قاضی.
وی همچنین درباره غیبت کرار در این دیدار عنوان کرد: او هیچ مشکلی ندارد و آسیب دیده بود. از طرفی ویروسی به تیم ما آمده که 2 نفر خوب می‌شوند 4 نفر بیمار می‌شوند.
کمالوند در ادامه صحبت‌هایش درباره حاشیه‌های بازی و دریگیری بازیکنان خاطرنشان کرد: تا شعاع 5 متری هر بازیکنی که درگیر بوده با او برخورد می‌شود. فوتبال چاله میدان نیست.
وی در پایان گفت: اعتقاد دارم شاید بتوانیم بهتر از نیم‌فصل امتیاز بگیریم. ما یک برد قاطع مقابل سایپا داشتیم اما امروز 2 چیز بیرونی عامل ناکامی ما بود؛ قضاوت و زمین نامناسب زمین. نمی‌خواهم توجیه کنم این برد مبارک پدیده باشد/فارس


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*