اخبار عمومی
اعلام وصول 2
191357
تاریخ انتشار: 1396/10/15 17:23
محمد شریفی در رثای سید آقایار حسینی نوشت:
آقایار عزیز رفت ، اما تبسم های همیشگی اش ، مهربانی هایش و علایق بی حد و حدودش به حل مشکلات کارگران و سایر اقشار فرودست و غم دل خوردن هایش ..... را به یاد آورده و می آورم ، او کان صداقت بود در نهایت رفاقت ، .....

عصر جهان؛ محمد شریفی -به قول مهدی اخوان:"  نفس در سینه ام لرزید و قلبم پاره شد از هم به یاد  مادر سرگشته ی ... افتادم "
دریغ و درد که قامت رعنایی بعد از گذران یک دوره ی سخت و پر از مصائب در غربت بیمارستانهای تهران و غفلت یاران رحل اقامت دائم به سوی آسمان بی نهایت نمود و در جوار حضرت دوست آشیان نمود، خدایش بیامرزد و روح بزرگش قرین رحمت واسعه ی حضرت حق بادا، بیش از دو دهه مفارقت و علاقه و ارادت به آن یار شفیق اسبابی شد که کوله باری از خاطر و خاطرات از ایشان را به ارث ببرم و آنها را به یاد بیاورم و در عالم تنهایی خودم زمزمه کنم و ایمان بیاورم که دنیا و مافی ها فرجام و سرانجامش رفتن است ، آقایار عزیز رفت ، اما تبسم های همیشگی اش ، مهربانی هایش و علایق بی حد و حدودش به حل مشکلات کارگران و سایر اقشار فرودست و غم دل خوردن هایش ..... را به یاد آورده و می آورم ، او کان صداقت بود در نهایت رفاقت ، .....


آقایار در فرایند انتخابات مجلس شورای اسلامی حرف هایی داشت که قابل تکریم و شنیدن بود و گوش های جماعت سیاست زده از شنیدن آنها عاجز بود ، او رفت .....اما یادش و نامش در خاطر وجدان های بیدار جاودان باقی خواهد ماند
مجددا این و غم درد جانگاه را به محضر فرزندان و خانواده ی ایشان و جامعه ی کارگری تسلیت و تعزیت عرض می نمایم
با احترام
محمد شریفی
🔹پایگاه خبری "عصرجهان" درگذشت مرحوم "آقایار حسینی" را به خانواده و بستگان وی تسلیت عرض نموده و برای بازماندگان آن مرحوم از درگاه باریتعالی طلب صبر دارد.



کانال تلگرام عصر جهان


مراسم تشییع
|
Iran
|
1396/10/15 22:52
  +0

  -0
پاسخ
مراسم تشییع پیکر دبیر فقید اجرایی خانه کارگر خوزستان فردا شنبه برگزار می گردد
پیکر زنده یاد آقایار حسینی دبیر فقید اجرایی خانه کارگر خوزستان که بامداد امروز در یکی از بیمارستان های اهواز به دلیل عارضه مغزی دعوت حق را لبیک گفت، فردا شنبه در شهر قلعه تل باغملک برگزار می گردد.

این مراسم از ساعت 14:30 دقیقه شنبه 16 دیماه از شهر قلعه تل به طرف زادگاهش روستا ی چشمه گرگی برگزار شده و مراسم سوم و هفتم آن عزیز نیز در همان شب در قلعه تل - حسینیه های ثارالله و اعظم بقرار می باشد.
پیام تسلیت استاندار خوزستان
|
Germany
|
1396/10/16 00:55
  +0

  -0
پاسخ
پیام دکتر غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان به مناسبت درگذشت مرحوم آقایا حسینی
بسم الله الرحمن الرحیم
اناالله و اناالیه راجعون
خبر درگذشت برادر عزیزمان مرحوم آقایار حسینی دبیر محترم اجرائی خانه کارگر استان ، سخت ما را دچار تاًلم و تاًثر کرد ، ایشان در طول عمر با عزت خود خدمات شایسته ای به جامعه کارگری ‌استان انجام دادند و همواره خود را متعلق به مردم و قشر زحمتکش کارگری می دانستنددرفعالیت های سیاسی واجتماعی هم فردی فعال ‌وتاثیر گذار بودند وهمیشه رعایت انصاف ‌واعتدال را سرلوحه کار خود قرار می دادند اینجانب ضمن تسلیت به جامعه کارگری استان ، از درگاه خداوند متعال برای آن مرحوم رحمت و مغفرت واسعه الهی و برای خانواده محترم آن مرحوم صبوری و شکیبایی مسئلت می نمایم.

غلامرضا شریعتی
استاندار خوزستان
پیام تسلیت
|
Iran
|
1396/10/16 21:54
  +0

  -0
پاسخ
#تسلیت گلمرادی به مناسبت درگذشت دبیر اجرایی خانه کارگر استان خوزستان
نماینده شهرستان های امیدیه، هندیجان، ماهشهر و بندر امام خمینی، در مجلس شورای اسلامی به مناسبت درگذشت دبیر اجرایی خانه کارگر استان خوزستان پیام تسلیتی صادر کرد..
متن پیام علی گلمرادی به شرح زیر است:
با نهایت تاسف و تالم، خبر درگذشت دبیر اجرایی فقید خانه کارگر استان خوزستان را دریافت نمودم.
مرحوم آقایار حسینی یکی از چهرهای ماندگار در حوزه فعالیت های استان خوزستان به شمار می رفت.
اخلاق نیکوی نامبرده و تلاش های بی‌وقفه وی جهت پیگیری مشکلات کارگران استان خوزستان برای همیشه در اذهان مردم ماندگار خواهد ماند.
اینجانب فقدان این مرد نیکوکار را به خانواده وی، دوستان و جامعه بزرگ کارگری تسلیت عرض می‌نمایم و علو درجات را برای روح آن مرحوم از خداوند منان مسئلت می نمایم.
..
|
Iran
|
1400/10/15 21:05
  +0

  -0
پاسخ
دایی‌جان‌دلتنگتم

ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*