اخبار عمومی
اعلام وصول 2
191359
تاریخ انتشار: 1396/10/15 22:15
دقایق ۸۲،۸۳ درگیری علی عبدالله زاده و اکبرصادقی بازیکنان تک کارته پدیده و نفت باعث شد قاضی میدان هر دو باز یکن را از زمین مسابقه اخراج نماید.

عصر جهان؛محمد ابولیان(نوروزی)
پدیده مشهد(۱).....صنعت نفت آبادان (۰)
⚽گل: حسین فاضلی (۱-۴۵)
♦اخراج: اکبرصادقی (۸۳)پدیده--علی عبدالله زاده(۸۲)نفت آبادان
🔸اخطار: معین عباسیان(۵۸)، میلادکمندانی(۶۷)، محمدرضا خانزاده(۶۱)، رضا مهاجری(۳-۹۰) سرمربی پدیده ---علی عبدالله زاده(۵۷)نفت آبادان
◼داور: سید وحید کاظمی
🔹چهارچوب رقابت: هفته هجدهم فوتبال لیگ برترجام خلیج همیشه فارس
◻روز برگزاری: آدینه ۱۵دیماه ۹۶
🔹محل برگزاری: ورزشگاه ثامن مشهد
🔴 پدیده مشهد:
سعید جلالی راد، معین عباسیان ، حسین فاضلی(۶۰-حسین مهربان)، اکبرصادقی، محمدرضا خانزاده ، امین قاسمی نژاد (۶۵-سینازا مهران)، محمد قاضی، مرادوند، میلادکمندانی (۸۵-محمداسماعیل، نظری)، سعیدصادقی، رضا ناصحی
▫سرمربی پدیده: محمدرضا مهاجری
...................................
🔶صنعت نفت آبادان:
داوود نوشی صفیانی، مگنو باتیستا، مسلم مجدمی(۴۵-طالب ریکانی)، مسعودابراهیم زاده ، میلاد جهانی(۶۰-محمد امین درویش)، آگستو سزار ، مرتضی اسدی،محمدشادکام (۷۷-حسین ساکی)، حسین بغلانی، لوسیانوپریرا، علی عبدالله زاده
🔸سرمربی:فرازکمالوند

 ⚽ جریان گل:
دقیقه (۱-۴۵)تداوم خیمیه بازیکنان پدیده در وقتهای تلف شده درنیمه نخست باعث شد حسین فاضلی برروی کار تیمی و پاس بازیکنان همدسته در محوطه جریمه نفت، با یک ضربه ی ساده، کار هم تیمی هایش را کامل و توپ را از خط  دروازه ی صوفیانی عبور داد تا تک گل این بازی را بسود پدیده به ثمررساند.

♦حوادث ویژه: دقیقه ی ۴۸  پس از آنکه ضربه ی سر مرادوند به زیرطاق دروازه ی نفت اثابت و بر روی خط دروازه صوفیانی فرودآمد، در ادامه  محمدرضا خانزاده در دهانه ی دروازه میهمان نتوانست این موقعیت را به گل تبدیل نماید ،در ادامه باعث اعتراض غیر منطقی بازیکنان پدیده به کاظمی قاضی این مسابقه مبنی برعدم پذیرش گلی که به بنام سفیدپوشان تیم میزبان به ثمرنرسید شدند!
♦دقیقه ۸۳ درگیری علی عبدالله زاده از نفت با اکبر صادقی بازیکن پدیده باعث شد داورمسابقه دست به کارت شود و این دوبازیکن را از زمین مسابقه اخراج و هر دو تیم را از نعمت یار یازدهم دردقایق پایانی این دیدار محروم نماید.
...................................
 در چهارچوب رقابتهای فوتبال لیگ برترجام خلیج همیشه فارس "و از هفته ی هجدهم این مسابقات تیم های پدیده مشهد و صنعت نفت آبادان در ورزشگاه ثامن مشهد به مصاف هم رفتند، پدیده میزبان این مسابقه که در هفته گذشته در اصفهان در برابرسپاهان متحمل شکست سنگین چهار بر صفرشده بود برای کسب هر سه امتیاز در این بازی خانگی به مصاف صنعت نفت آبادانی رفت که هفته گذشته در خانه سایپا را با سه گل درهم کوبیده بود. از این رو تماشاگران پدیده و اندک هواداران تیم میهمان در ورزشگاه تقریبا خالی ثامن مشهد انتظار یک بازی جذاب و دیدنی را داشتند آرزوی که تقریبا دردقاقیقی ازاین بازی محقق شد.دو تیم در نیمه نخست چند موقعیت نسبتا خطرناک را بروی دروازه ی یک دیگر خلق نمودند از آن جمله دقایق حساس این بازی ، ضربه ی دقیقه ۱۶خانزاده که در حالت نامتعادل در محوطه جریمه نفت از کناردروازه ی نوشیانی عبورکرد.
*دقیقه ۲۲ ضربه ی سر امین قاسمی نژاد از کناردروازه ی تیم میهمان گذشت
*دقیقه ی ۳۰فرار و نفوذ میلاد جهانی در محوطه ی جریمه پدیده و ضربه ی این بازیکن با واکنش بموقع و متعاقب آن مدافعان میزبان روبروشد.
 *دقیقه (۱-۴۵)تداوم خیمیه بازیکنان پدیده در وقتهای تلف شده در نیمه نخست باعث شد حسین فاضلی بر روی کار تیمی و پاس بازیکنان همدسته در محوطه جریمه نفت، با یک ضربه ی ساده، کار هم تیمی هایش را کامل و توپ را از خط دروازه ی صوفیانی عبور داد تا تک گل این بازی را بسود پدیده به ثمر رساند.
 *دقیقه ی ۴۸  پس از آنکه ضربه ی سر مرادوند به زیر طاق دروازه ی نفت اثابت و برروی خط  دروازه صوفیانی فرودآمد، در ادامه  محمدرضا خانزاده در دهانه ی دروازه میهمان نتوانست این موقعیت را به گل تبدیل نماید،
*دقایق ۸۲،۸۳ درگیری علی عبدالله زاده و اکبرصادقی بازیکنان تک کارته پدیده و نفت باعث شد قاضی میدان هر دو باز یکن را از زمین مسابقه اخراج نماید.
 *دقیقه ی ۸۷ضربه ی سر چکشی محمد قاضی در دهانه دروازه ی نفت پس از برخورد با زمین از بالای دروازه ی صوفیانی عبورکرد.
 سرانجام پس از احتساب چهار دقیقه وقتهای تلف شده داور درسوت خود دمید تا تیم محبوب خوزستانی در روزیکه کرار جاسم بازیکن با کیفیت عراقی خود را دراین بازی خارج از خانه در اختیارنداشت دومین شکست دور برگشت لیگ برتر را متحمل شد.


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*