اخبار عمومی
اعلام وصول 2
191384
تاریخ انتشار: 1396/10/16 21:59
عضو دموکرات کنگره آمریکا: ما یک رهبر دیوانه در کره‌شمالی و یک رهبر دیوانه در کاخ سفید داریم. ما کسی را در کاخ سفید داریم که بی‌ثبات است و مناسب این پست نیست.

یکی از اعضای دموکرات کنگره آمریکا گفت، او تنها فردی نیست که درباره قابلیت ترامپ به عنوان رییس‌جمهوری ایالات متحده تردید کرده است.

به گزارش ایسنا، جان گارامندی، قانونگذار دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا در مصاحبه با سی‌ان‌ان گفت، تقریبا کل جمهوری‌خواهان کنگره در مکالمات خصوصی با این ایده که سلامت روان ترامپ نگران‌کننده است، موافقند.

او می‌گوید، آنها ترجیح می‌دهند این مساله پیش خودشان بماند زیرا دستور کاری دارند که برای تایید نیازمند امضای ریاست‌جمهوری است.

گارامندی در ادامه مقایسه‌ای میان ترامپ و کیم جونگ اون، رهبر کره‌شمالی انجام داد و هر دوی آنها را دیوانه خطاب کرد. او گفت: ما یک رهبر دیوانه در کره‌شمالی و یک رهبر دیوانه در کاخ سفید داریم. ما کسی را در کاخ سفید داریم که بی‌ثبات است و مناسب این پست نیست.

این مقام کنگره به نام دیگر اعضای هم‌عقیده با خود اشاره‌ای نکرد و تنها گفت که نشست‌های غیرعلنی با حضور مقام‌های ارشد جمهوری‌خواه داشته است. او در ادامه گفت: گمان می‌کنم به اندازه کافی توضیح دادم. فقط می‌توانم اضافه کنم که این مقام‌ها کسانی هستند که در میان جمهوری‌خواهان اهمیت دارند.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*