اخبار عمومی
اعلام وصول 2
191399
تاریخ انتشار: 1396/10/16 23:01
شهردار اهواز از احداث ۸ سالن چند منظوره مدیریت بحران در این کلانشهر خبر داد.

عصرجهان-منصور کتانباف در جلسه ستاد مدیریت بحران استان خوزستان در سالن جلسات شهید رجایی استانداری اظهار داشت: در زمان بحران و زلزله بهترین کمک‌ها در ساعات اولیه به ویژه در 72 ساعت نخست انجام می‌شود.
وی با اشاره به معین شدن استان خوزستان برای منطقه 18 تهران نیز خاطرنشان کرد: باید پیش بینی‌های لازم در این زمینه انجام شود زیرا با توجه به مسافتی که بین ما و تهران وجود دارد احتمالا حضور ما بعد از 72 ساعت اولیه پس از بحران است.

شهردار اهواز در ادامه سخنان خود ساخت سالن‌های چند منظوره مدیریت بحران در این کلانشهر را ضروری دانست و گفت: حداقل باید در 8 منطقه شهر سالن مدیریت بحران ساخته شود.

وی از مسئولان ذیربط خواست تا 8 قطعه زمین مورد نیاز برای ساخت سالن‌های چند منظوره مدیریت بحران را در اختیار شهرداری اهواز قرار دهند تا با برنامه ریزی‌های صورت گرفته این کار انجام شود.

کتانباف در ادامه توضیح داد: اگر زمین مورد نیاز تامین شود ساخت این سالن‌های چند منظوره مدیریت بحران در مناطق 8 گانه شهرداری اهواز برنامه ریزی می‌کند.

شهردار اهواز خاطرنشان کرد: ساخت سالن‌های چند منظوره مدیریت بحران را در برنامه 4 ساله خود می‌گنجانیم تا در هر سال برای دو منطقه این سالن‌ها احداث شود/منبع-تسنیم



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*