اخبار عمومی
اعلام وصول 2
191401
تاریخ انتشار: 1396/10/17 00:13
۸ سالن چند منظوره مدیریت بحران در اهواز احداث می‌شود/مدافع استقلال خوزستان قرارداد خود را فسخ کرد/سوختن منزل مسکونی در ایذه بر اثر اصابت صاعقه/قاچاقچی طلا و زیورآلات در اهواز دستگیر شد

عصرجهان- تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری خوزستان در سایر رسانه ها


پیکر زنده‌یاد آقایار حسینی در میان اندوه مردم به خاک سپرده شد+ تصاویر
امروز شنبه ۱۶ دی‌ماه، پیکر دبیر اجرایی فقید خانه‌ی کارگر خوزستان با حضور علیرضا محجوب و حسن صادقی در زادگاهش روستای چشمه گرگی از توابع باغملک به خاک سپرده شد. (ادامه خبر)


بحران آب منجر به اختلاف بین شهرستان‌های خوزستان شده است
غلام‌رضا شریعتی ظهر امروز در جلسه ستاد مدیریت بحران استان اظهار کرد: در موضوع آب با شرایط خوبی مواجه نیستیم و در بحران هستیم. مردم مزارع خود را کشت کرده‌اند و انتظار تأمین آب دارند زیرا معیشت آنها در گرو آن است.
وی با تاکید بر رعایت حق آبه مناطق پایین دست، گفت: بحران آب به اختلاف بین شهرستان‌های ما کشیده شده است. باید تلاش کنیم تا به صورت عادلانه و فارغ از مسائل حاشیه‌ای و قومی، مسائل را حل کنیم. (ادامه خبر)


تصمیمات وزارت نیرو برای خوزستان نگران‌کننده است
آیت‌الله محسن حیدری نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری عصر امروز در مراسم افتتاح ساختمان جدید اتاق بازرگانی اهواز بابیان اینکه برخی آقایان مرکز نشین به آب خوزستان که نعمت خدادادی است طمع دارند، عنوان کرد: این آقایان درصدد هستند آب خوزستان را به بهانه آب شرب به دیگر استان‌ها منتقل کنند.
عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به مصوبه شورای عالی آب مبنی بر انتقال آب شرب از استان خوزستان گفت: ما به مصوبات قانونی احترام می‌گذاریم اما واقعیت این است که این استان‌ها نیاز به آب شرب ندارند و آب برای اهداف دیگری منتقل می‌شود.
وی بیان کرد: تاکنون به میزان 1 میلیارد و 284 میلیون مترمکعب در سال یعنی 4 تا 5 برابر میزان آب شرب موردنیاز آب منتقل کرده‌اند و اکنون نیز در نظر دارند 2 میلیارد و 809 میلیون مترمکعب دیگر یعنی بیش از مقدار فعلی منتقل کنند. (ادامه خبر)


۸ سالن چند منظوره مدیریت بحران در اهواز احداث می‌شود
عصرجهان-منصور کتانباف شهردار اهواز  در جلسه ستاد مدیریت بحران استان خوزستان در سالن جلسات شهید رجایی استانداری اظهار داشت: در زمان بحران و زلزله بهترین کمک‌ها در ساعات اولیه به ویژه در 72 ساعت نخست انجام می‌شود.
وی با اشاره به معین شدن استان خوزستان برای منطقه 18 تهران نیز خاطرنشان کرد: باید پیش بینی‌های لازم در این زمینه انجام شود زیرا با توجه به مسافتی که بین ما و تهران وجود دارد احتمالا حضور ما بعد از 72 ساعت اولیه پس از بحران است.
شهردار اهواز در ادامه سخنان خود ساخت سالن‌های چند منظوره مدیریت بحران در این کلانشهر را ضروری دانست و گفت: حداقل باید در 8 منطقه شهر سالن مدیریت بحران ساخته شود. (ادامه خبر)


مدافع استقلال خوزستان قرارداد خود را فسخ کرد
رضا مرادی مدافع میانی تیم استقلال خوزستان پس از توافق با مسئولان این باشگاه قراردادش با این باشگاه فرهنگی ورزشی را فسخ کرد. (ادامه خبر)


تعیین خوزستان به عنوان معین منطقه 18 شهرداری تهران در زلزله احتمالی
مدیرکل مدیریت بحران خوزستان با اشاره به تعیین استان خوزستان به عنوان استان معین منطقه 18 شهرداری تهران در صورت وقوع زلزله احتمالی گفت: نیازهای منطقه 18 برای اعزام تجهیزات و نیرو از خوزستان به تهران در صورت بروز بلایای طبیعی برآورد شده است ولی ما با توجه به ظرفیت خوزستان و بر حسب توان‌مان نیرو و تجهیزات می‌فرستیم. (ادامه خبر)


۴ روستای استان خوزستان جابه‌جا می‌شود
مدیرکل مدیریت بحران خوزستان با اشاره به شرایط وخیم 4 روستا در شهرستان‌های ایذه، دزفول، مسجدسلیمان و اندیمشک خطاب به استاندار خوزستان گفت: این روستا در معرض خطر رانش زمین هستند و باید اورژانسی جابه‌جا شود. (ادامه خبر)


سوختن منزل مسکونی در ایذه بر اثر اصابت صاعقه
رئیس اداره آتش نشانی شهرستان ایذه از سوختن یک واحد منزل مسکونی در این شهرستان بر اثر اصابت صاعقه خبر داد.
قدرت الله سلطانی با اعلام این خبر اظهار داشت: صبح امروز برخورد صاعقه به یک درخت و سرایت آتش به واحد مسکونی مجاور آن در روستای سراک شهرستان ایذه موجب آتش سوزی در این واحد مسکونی شد. (ادامه خبر)


قاچاقچی طلا و زیورآلات در اهواز دستگیر شد
رضا سعیدی مدیرکل تعزیرات حکومتی خوزستان  با اشاره به گزارش نیروی انتظامی مبنی بر قاچاق طلا و زیورالات از دبی به شهرستان اهواز و کشف آن توسط پلیس فرودگاه و ارسال گزارش به تعزیرات حکومتی اهواز اظهار داشت: این پرورنده به شعبه چهارم اهواز ارجاع داده شده بود.
مدیرکل تعزیرات حکومتی خوزستان گفت: قاچاقچی طلا و زیورالات دستگیر و به پرداخت هفتصد میلیون ریال محکوم شد. (ادامه خبر)


زمین ثامن شرایط بازی را ندارد؛ فوتبال چاله میدان نیست
کمالوند: اهل توجیه نیستم اما گلی که دریافت کردیم خطا بود/ویروسی به تیم آمده که2 نفر خوب می‌شوند 4 نفر بیمار می‌شوند!
فراز کمالوند سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در نشست خبری بعد از بازی مقابل پدیده گفت: به تیم پدیده تبریک می‌گویم. من اهل توجیه نیستم. در دقایق اضافه گلی که خوردیم از روی خطا بود.(ادامه خبر)


پورموسوی: عبدالله‌زاده از یونان پیشنهاد دارد/زهیوی و جان‌فزا را به دلیل اینکه کارت زرد گرفته بودند تعویض کردیم
سیروس پورموسوی سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در واکنش به این پرسش که به نظر می‌‌رسید زهیوی با او درگیری لفظی شدیدی پیدا کرده، گفت: خیر او از خودش ناراحت بود من ندیدم کاری کند. اگر اتفاقی افتاده باشد، برخورد می‌کنم .(ادامه خبر)


برچسب ها:
ایستگاه خبر ؛

بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*