اخبار عمومی
اعلام وصول 2
191418
تاریخ انتشار: 1396/10/18 01:34
آنچه در جلسه امشب شورای شهر ایذه گذشت
داود اسماعیل پور رئیس شورای شهر ایذه: باید ابراز تاسف اعضای شورا نسبت به این حرکات که به جزء بدنامی چیزی دیگری را برای شهرمان نداشت اعلام کنم.

به گزارش رحیم آورچه خبرنگار پایگاه خبری عصر جهان، داود اسماعیل پور رئیس شورای شهر ایذه در اولین جلسه شورای شهر بعد از اتفاقات هفته گذشته و اغتشاشات اخیر ایذه گفت: باید ابراز تاسف اعضای شورا نسبت به این حرکات که به جزء بدنامی چیزی دیگری را برای شهرمان نداشت اعلام کنم.
اسماعیل پور افزود: آنچه مشخص است این است که همه مسئولین شهرستان و استان به دنبال آوردن سرمایه گذار خارجی برای تحول در این شهر بودند اما باید دید که بعد از اتفاقات اخیر بازهم سرمایه گذاری حاضر به همکاری هست.


اسماعیل پور در پایان گفت: از تمام مردم ولایت مدار شهرم که در راهپیمایی  و محکوم کردن اغتشاشات شرکت کردند تشکر میکنم.
غلام اسماعیل وندی دیگر عضو شورای شهر در خصوص کارگران که پیمانکاران شهرداری کار میکنند گفت: شرایط فعلی فضای مناسبی برای حق و حقوق این کارگران زحمت کش نیست، باید شورا بر رفتار پیمانکاران نظارت کند تا از این پس طبق قوانین اداره کار برخورد شود، حق کارگران هست تا فیش حقوقی داشته باشند و تمام دستمزد و حقوق خود را بصورت مشخص دریافت کنند.
سید شاهرخ موسوی عضو شورای شهر درخصوص برنامه های دهه فجر گفت : باید شورا با شهردار همکاری لازم را داشته باشیم و شهرداری هم تمام توان خود را به کار بگیرد تا حداقل چند فاز از پارک های روبروی فرمانداری و آنزان در دهه مبارک فجر افتتاح گردند.
کورش مرادی در خصوص عقد قرارداد های شهرداری با بخش خصوصی گفت : تمام قرارداد ها باید بر اساس قوانین باشد و کاملا تمام مُفاد قرارداد شفاف و بدون هیچ ابهامی باشد.
ایمان دادوی دیگر عضو شورای شهر گفت : باید یه تذکر به شهردار بابت عملکرد پیمانکار آسفالت داده شود که هم سرعت عمل کار آسفالت و هم کیفیت آسفالت تاحدودی پایین است و باید شهردار با قدرت با این مسئله برخورد کند.

برچسب ها:
ایذه ؛

بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*