اخبار عمومی
اعلام وصول 2
191419
تاریخ انتشار: 1396/10/18 14:33
ساختمان دانشگاه پیام نور شهرستان لنده اسفندماه ۸۹ با حضور مسئولان استانی و شهرستانی کلنگ‌زنی شد و از آن زمان تاکنون تنها ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

عصرجهان-شهرستان لنده یکی از قدیمی‌ترین مناطق استان کهگیلویه و بویراحمد و از شهرستان‌های کمتر برخوردار این استان بوده که در واقع نیازمند توجه جدی مسئولان در زمینه‌ها مختلف برای برطرف کردن مشکلات در حوزه‌های مختلف از جمله آموزشی، بهداشت و درمان، کشاورزی، گردشگری و ...است.
در دولت نهم مسئولان استانی با هدف توسعه علم و دانش در شهرستان محروم لنده و در راستای توزیع عادلانه امکانات آموزشی در کشور و با پیگیری مسئولان استانی و شهرستانی دانشگاه پیام نور این شهرستان تاسیس و درست یک سال بعد از آن کلنگ ساختمان دانشگاه به زمین زده شد ولی از آن زمان تاکنون این پروژه اندر خم یک کوچه مانده است.

دانشجویان دانشگاه پیام نور شهرستان لنده آواره و هر ساله خانه به دوش از مدرسه‌ای به مدرسه‌ای دیگر و یا از خانه به خانه‌ای دیگر نقل و مکان می‌کند تا هر روز شاهد فرسایش ساختمان نیمه کاره دانشگاه در سایه بی توجهی مسئولان و متولیان امر باشند.
رئیس دانشگاه پیام نور شهرستان لنده با بیان اینکه این دانشگاه در سال 88 با دو رشته آغاز بکار کرد، گفت: هم اکنون 409 دانشجو در دانشگاه پیام نور لنده با تحمل سختی‌ها و مشکلات مشغول تحصیل هستند.
حمید دهقان افزود: ساختمان دانشگاه پیام نور شهرستان لنده سال 89   در زمینی به مساحت 3.5 هکتار و با زیربنای 1300 متر مربع کلنگ زنی شد و هم اکنون 65 درصدپیشرفت فیزیکی دارد.

وی با بیان اینکه پروژه ساختمان دانشگاه پیام نور شهرستان لنده در خواب زمستانی به سر می‌برد، ادامه داد: برای تکمیل ساختمان دانشگاه 250میلیون تومان اعتبار نیاز داریم تا دانشجویان این شهرستان از دربه دری و آوارگی سر و سامان پیدا کنند.
نماینده شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، لنده و چرام در مجلس شورای اسلامی گفت: دانشجویان دانشگاه پیام نور شهرستان لنده حق این را دارند که ازبهترین مکان برای تحصیل خود استفاده کنند.
عدل‌ هاشمی‌پور بیان کرد:  اگر کاسه گدایی را در دست بگیرم 100میلیون تومان برای تکمیل ساختمان دانشگاه کمک خواهم کرد تا دانشجویان این شهرستان سر و سامان پیدا کنند/تسنیم

برچسب ها:
لنده ؛

بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*