اخبار عمومی
اعلام وصول 2
191430
تاریخ انتشار: 1396/10/19 01:00
ساعتی قبل صدای مهیبی ناشی از انفجار لوله گاز کوره بخار در شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت‌تپه در منطقه هفت‌تپه شوش شنیده شد.

عصرجهان-ساعتی قبل صدای انفجار نسبتاً شدید ناشی از انفجار لوله گاز کوره بخار در منطقه هفت‌تپه شوش موجب وحشت ساکنان این منطقه شد.
به گفته شاهدان عینی این انفجار ناشی از نشت لوله گاز در درون کوره بخار شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت‌تپه بوده که ساعتی قبل به وقوع پیوسته همچنین تاکنون گزارش دقیقی از خسارت‌های جانی و مالی این حادثه گزارش نشده است.
روابط عمومی شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت‌تپه باوجود پیگیری‌های خبرنگار فارس اما تا این لحظه گزارشی دقیق از جزئیات این حادثه ارائه نکرده است.
گزارش‌های تکمیلی متعاقباً منتشر می‌شود.

برچسب ها:
هفت‌تپه شوش ؛ شوش ؛

بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان


فرسودگی
|
Iran
|
1396/10/19 18:03
  +0

  -0
پاسخ
معاون صنعت شرکت نیشکر هفت تپه مطرح کرد
فرسودگی لوله‌ها عامل انفجار در شرکت نیشکر هفت تپه

فرشید مومن‌غریب بعد از ظهر امروز در گفت‌وگو با فارس درباره حادثه انفجار و شنیده شدن صدای مهیب شب گذشته در شرکت نیشکر هفت تپه اظهار کرد: لوله ورودی کوره بخار بر اثر فرسودگی دچار حادثه و منفجر شد که صدای انفجار ناشی از ترکیدن این لوله بوده است.

وی افزود: در حال حاضر شرکت در روزهای پر حجم کاری قرار دارد و اینگونه حوادث در شرکت‌های با قدمت بالا طبیعی است.

معاون صنعت شرکت نیشکر هفت تپه با بیان اینکه در زمان بروز حادثه، شرکت در حالت تعمیر و سرویس قرار داشت، اظهار کرد: شرکت به دلیل تعمیر و سرویس از حالت تولید خارج شده و تعطیل بوده و به همین دلیل خسارت چندانی در پی نداشت.

مومن‌غریب از تعمیر، بازسازی و نوسازی کوره خبر داد و گفت: گروه صنعت و تعمیرات شرکت در حال تعمیر و نوسازی کوره هستند و به زودی فعالیت این کوره از سر گرفته می‌شود.

ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*