اخبار عمومی
اعلام وصول 2
191442
تاریخ انتشار: 1396/10/19 22:46
.

به دستور محمد بن سلمان نيروهاي گارد ويژه به محل سکونت سلمان بن عبدالعزيز يورش برده و پس از ضرب و شتم وي در مقابل خانواده اش ، به محل نامعلومي منتقل کرده اند.

به گزارش خبرگزاري صدا و سيما ؛ وکيل شاهزاده سلمان بن عبدالعزيز داماد ملک عبدالله، پادشاه سابق عربستان در پي ضرب و جرح موکل خود به دست محمد بن سلمان وليعهد سعودي؛ دست به افشاگري زد.

الي حاتِم وکيل فرانسوي لبناني شاهزاده سلمان بن عبدالعزيز در مصاحبه اختصاصي با خبرگزاري صدا و سيما در پاريس گفت: شاهزاده سلمان بن عبدالعزيز بن سلمان بن محمد السعود داماد پادشاه سابق عربستان (ملک عبدالله) و يکي از اعضاي خانواده سعودي و از بستگان نزديک سلمان پادشاه کنوني عربستان و پسر جاه طلب و ديکتاتورش محمد بن سلمان مي باشد. سلمان بن عبدالعزيز 34 سال سن دارد و مدرک دکتراي حقوق را از دانشگاه سوربن فرانسه اخذ کرده است.
وي با بيان اينکه من شخصا وکيل شاهزاده سلمان بن عبدالعزيز هستم افزود: در راستاي دستگيري ها و تسويه حساب گسترده در خانواده سعودي؛ شب چهارم ژانويه سال جاري به دستور محمد بن سلمان وليعهد سعودي، نيروهاي گارد ويژه به محل سکونت سلمان بن عبدالعزيز يورش برده و در مقابل چشمان پدر، همسر و دختر خردسالش وي را با ضرب و شتم وحشيانه دستگير و پيکر نيمه جانش را به محل نامعلومي منتقل کرده اند.
حاتِم گفت: درباره اين عمل حيرت آور و ضرب و شتم بي شرمانه و آدم ربايي که بي سابقه هم نمي باشد، هيچ گونه خبر رسمي يا توجيحي ارائه نشده است.
وکيل شاهزاده بازداشت شده سعودي افزود: محمد بن سلمان وليعهد سعودي با هدايت از راه دور امريکا و اسرائيل کنترل مي شود که همه از آن آگاه هستند. اين جوان کم تجربه و جاه طلب از هر نظر به مثابه عروسک خيمه شب بازي آمريکاست؛ دونالد ترامپ با تشويق و تمجيد ظاهري از اين جوان خام و جاه طلب؛ سياست هايش را که هدفي جز چاپيدن دلارهاي نفتي و سعودي ها نيست اعمال مي نمايد.
حاتِم گفت: سفر داماد ترامپ (جرالد کوشنر) به عربستان سعودي درست قبل از دستگيري هاي گسترده و تسويه حساب هاي خانوادگي براي نشان چراغ سبز امريکا و تشويق محمد بن سلمان وليعهد عربستان بوده است.
وي افزود: امروزه همه کشورها از مثلث شوم و اسرارآميزي که در رئوسش بنيامين نتانياهو، دونالد ترامپ و محمدبن سلمان قرار دارند آگاهي پيدا کرده اند. نقش اين مثلث فقط و فقط فتنه آفريني است چون با نگاهي به رئوس اين مثلث مي توان به عمق توطئه پي برد. اين مثلث خطري جدي براي منطقه به حساب مي ايد و البته قرباني اصلي اش خود عربستان سعودي خواهد بود.
وکيل فرانسوي لبناني مقيم پاريس گفت: بر اساس سياست تفرقه بيانداز و حکومت کن هدف اصلي امريکا تضعيف هر چه بيشتر کشورها و ايجاد هرج و مرج و وضعيت ناپايدار در منطقه مي باشد و در اين راستا امريکا با غارت و چپاول کشورهاي حاشيه خليج فارس منافع خود را تامين خواهد کرد.
الي حاتِم افزود: با يادآوري شعارهاي دونالد ترامپ در زمان انتخابات رياست جمهوري امريکا که عربستان سعودي را به گاو ماده اي تشبيه کرده بود که پس از دوشيدن کامل آن بايد براي ذبح آماده اش کرد.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*