اخبار عمومی
اعلام وصول 2
191445
تاریخ انتشار: 1396/10/19 23:17
روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام به اظهارات اخیر سخنگوی وزارت خارجه واکنش نشان داد.

به گزارش روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام، پیرو اظهارات سخنگوی وزارت امور خارجه در باره سخنان دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام که در نشست خبری روز شنبه و در حاشیه جلسه مجمع تشخیص مصلحت نظام در جمع خبرنگاران بیان شد، توضیح نکاتی چند ضروری به نظر می رسد :

1- توضیحات سخنگوی وزارت خارجه مستند به خبر رسمی و عین اظهارات ایشان نبوده است

2- سخنان دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام ناظر به گزارش رسمی نهادهای عالی اطلاعاتی وامنیتی کشور بوده که در صحن جلسه مجمع بیان گردیده و طبیعتا سخنگوی وزارت خارجه از این گزارش اطلاعی نداشته است.

3- از «اربیل » به عنوان یکی از محل‌های برنامه‌ریزی سازمان سیا و منافقین وعربستان با کمک عناصری از بعثی‌های عراق، در خصوص طراحی آشوب در ایران یاد شده است، اینکه آیا مسولان اقلیم کردستان درجلسه حضور داشته‌اند یا خیر را باید مسئولان امنیتی بیان کنند.

4- ضمن‌انتقاد شدید از این نوع اعلام موضع سخنگوی وزارت امور خارجه، به نظر می‌رسد با توجه به اهمیت موضوع، این نوع اظهار نظرِ غیر دقیق مناسبتی با جایگاه حساس سخنگویی دستگاه دیپلماسی نداشته باشد و همانگونه که آقای قاسمی از ابعاد امنیتی موضوع اظهار بی‌اطلاعی کرده است، انتظار می‌رفت نسبت به کلیت خبر که ماهیتی صددرصد امنیتی دارد با تأمل، اطلاع و دقت بیشتری صحبت می‌کردند.

همانگونه که در نشست خبری دبیر مجمع تصریح و تاکید شد صف معترضان به عملکرد دستگاه‌ها در سه قوه از عوامل ضد امنیتی و دشمنان قسم خورده ملت جداست و همه مسئولان باید حل مشکلات و رفع دغدغه‌های مردم عزیز را وجهه همت خود سازند.

در پایان از زحمات وزیر، مدیران و کارکنان محترم وزارت امور خارجه به‌ویژه در پیگیری و کمک به سیر درمان حضرت آیت الله هاشمی شاهرودی رئیس محترم مجمع تشخیص مصلحت نظام قدردانی به‌عمل می‌آید.

روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*