اخبار عمومی
اعلام وصول 2
191447
تاریخ انتشار: 1396/10/19 23:19
در حالی شماری از مشمولان سهام عدالت از ساعتی پیش سود مرحله اول سهام عدالت را دریافت کرده اند، برخی دیگر هنوز سود به حساب آن ها واریز نشده که حاکی از تعلل برخی بانک ها در پرداخت این سود است.

به گزارش تسنیم، پوری حسینی صبح امروز در نشست خبری خود با خبرنگاران با اشاره به این‌که تمام اقدامات مربوط به واریز سود سهام عدالت به حساب مشمولان صبح امروز توسط سازمان خصوصی‌سازی انجام شده است گفت: مبلغ 1200 میلیارد تومان سود دریافتی از شرکت‌های سرمایه‌پذیر از حساب این سازمان برداشته شده و در حال انتقال به حساب بانکهای طرف حساب مشمولان است که حدود 35 بانک را شامل می‌شود.

رئیس سازمان خصوصی‌سازی افزود: بنابراین با توجه به زمانبر بودن این انتقال وجه، انتظار ما این است به‌مرور از ساعت 12 تا 13 امروز رفته رفته مبلغ سود سهام عدالت توسط مشمولان قابل برداشت باشد.

وی اضافه کرد: بر این اساس پیش‌بینی می‌شود با فاصله چندساعته از اولین تا آخرین بانک طرف حساب مشمولان سهام عدالت که در مجموع 35 بانک را شامل می‌شود، تا عصر امروز تمامی مشمولانی که شماره شبای حساب بانکی خود را در سامانه سهام عدالت وارد کرده و شماره حساب آنها مورد تأیید قرار گرفته است که حدود 33 میلیون مشمول هستند، سود سهام عدالت خود را دریافت خواهند کرد.

گزارش های دریافتی تسنیم از شهروندان نشان می دهد، از ساعت 14 امروز پرداخت سود سهام عدالت از سوی برخی بانک ها آغاز شده است ولی برخی بانک ها هنوز اقدام به پرداخت این سود به مشمولان سهام عدالت نکرده اند.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*