اخبار عمومی
اعلام وصول 2
191451
تاریخ انتشار: 1396/10/19 23:24
در معاملات امروز بازار جهانی ارزهای مجازی قیمت بیت‌کوین به 14 هزار و 829.2 دلار رسید که نسبت به روز گذشته بیش از 500 دلار کاهش یافته است.

به گزارش فارس، خبرگزاری روسی اعلام کرد:در معاملات امروز بازار جهانی ارزهای مجازی ارزش بیت‌کوین به زیر ۱۵ هزار دلار رسید؛ اصلی‌ترین دلیل آن عزم جزم مقامات کره جنوبی برای مبارزه با ارزهای مجازی است.

به گزارش اسپتونیک در معاملات امروز بازار جهانی ارزهای مجازی قیمت بیت‌کوین به ۱۴ هزار و ۸۲۹.۲ دلار رسید که نسبت به روز گذشته بیش از ۵۰۰ دلار کاهش یافته است.

تصمیم مقامات کره جنوبی برای مقابله با کارگزاری‌های ارز مجازی با هدف مبارزه با پولشویی در این کشور از جمله اصلی‌ترین دلایل سقوط بیت‌کوین بوده است.

پس از آنکه هفته گذشته با حمله هکرها به یک کارگزاری ارز مجازی این کارگزاری ورشکست شد مقامات کره‌ای تصمیم گرفتند با هرگونه نقل و انتقال سازماندهی شده ارز مجازی در این کشور مقابله کنند.

پیش از این کره جنوبی یکی از اصلی‌ترین خاستگاه‌های ارز مجازی بود و به خصوص در روز ۱۸ دسامبر سال گذشته میلادی قیمت بیت‌کوین به بیش از ۲۰ هزار دلار رسیده بود اما از آن زمان به بعد روند قیمتی این ارز نزولی بوده است.

به گزارش وبگاه کوین مارکت کپ طی ۲۴ ساعت گذشته حدود ۱۸ میلیارد دلار ارز مجازی در جهان دادوستد شده است و کل ارزش بیت‌کوین‌های موجود در بازار هم‌اکنون حدود ۲۵۰ میلیارد دلار است.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*