اخبار عمومی
اعلام وصول 2
191461
تاریخ انتشار: 1396/10/20 09:40
.

مجلس نمایندگان آمریکا روز سه‌شنبه با رای مثبت اعضای خود و در ادامه اقدامات و اظهارات مداخله‌جویانه آمریکا نسبت به اعتراضات ایران، قطعنامه‌ای را در حمایت از این اعتراض‌ها به تصویب رساند.

 

به گزارش ایسنا به نقل از رویترز، براساس این قطعنامه در اظهاراتی مضحک و نخ‌نما اعلام شد که آمریکا در کنار ایرانیانی که خواهان صلح، آزادی و زندگی بهتر هستند، می‌ایستد.

 

در این رای‌گیری ۲۳۲ عضو جمهوری‌خواه و ۱۸۲ عضو دموکرات مجلس نمایندگان رای مثبت دادند.

 

دقایقی قبل از این رای‌گیری، اد رویس رئیس کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان در دفاع از این قطعنامه خصمانه گفت: مردم ایران تاریخی درخشان دارند اما رژیم جمهوری اسلامی کارنامه سیاهی دارد.

 

قطعنامه‌ای که امروز به تصویب رسید، از سوی دو جمهوری‌خواه ارشد مجلس یعنی «اد رویس» رئیس کمیته روابط خارجی و «کوین مک کارتی» رهبر اکثریت جمهوری‌خواهان مجلس پیشنهاد شد که جمعه پیش پیشنهاد و برای اقدام به کمیته روابط خارجی مجلس ارجاع شده بود.

 

به گزارش ایسنا، آخرین اقدام آمریکا در سطح بین‌المللی برای مداخله در امور ایران که تلاش برای همراه کردن اعضای شورای امنیت بود با ناکامی مواجه شد و اعضای این شورا تاکید کردند که نباید در امور داخلی ایران دخالت کرد. این اقدام عملا باعث منزوی شدن آمریکا شد.

 

منبع: ایسنا



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*