اخبار عمومی
اعلام وصول 2
191473
تاریخ انتشار: 1396/10/21 00:02
شهروندان دهدزی جهت تعویض کات های ملی خوددیگر نیاز نیست به ایذه سفر کنند

به گزارش رحیم آورچه خبرنگار پایگاه خبری عصر جهان، شهروندان بخش دهدز هر روز می بایست مسافت ۶۰ کیلومتری و پر خطر مسیر دهدز به ایذه را به جون میخریدند تا جهت تعویض کارتهای ملی خود به ایذه سفر کنند و این موضوع بسیاری از شهروندان را ناراحت کرده بود، که در این راستا باهمت مسئولین و مهندس محمدرضا کرمی مدیر جوان و شایسته پروژه تعویض کارتهای ملی منطقه این اتفاق زیبا برای شهروندان دهدزی افتاد.


خسروی بخشدار دهدز گفت: جا دارد تشکر ویژه ای داشته باشم از تمام مسئولین که این حرکت را جهت تسهیل کارها و آسایش مردم شریف دهدز انجام دادند.
سروی رئیس اداره پست ایذه گفت : بسیاری از مردم محترم دهدز که به ایذه سفر میکردند به بنده مراجعه میکردند و از من درخواست میکردند که در صورت امکان این کار در دهدز اتفاق بیوفتد تا یک خانواده کاملا بلند نشوند واز دهدز به ایذه بیایند، در همین راستا با برادر ارجمندم جناب کرمی صحبت کردم و با تلاش همه دوستان این مهم صورت گرفت.


حبیبی رئیس شورای شهر دهدز گفت : بسیاری از مردم به شورا نامه زدند و درخواست کردند و با همکاری های صورت گرفته با مسئولان محترم تا این کار به سرانجام رسید و یک خبر و حرکت خوش برای دهدزی ها خواهد بود.
 محمدرضا کرمی مدیر پروژه صدور کارتهای ملی گفت: وقتی این پیشنهاد به من داده شد که جهت صدور کارت به من و همکارانم باید به دهدز برویم هرچند کار بسیار دشواری بود و شرایط به گونه ای بود که باید یک دفتر دیگر و چند نیروی دیگر به کار گیری میشد ولی با جان و دل قبول کردم چراکه خدمت به مردم را خیلی دوست دارم و چه عبادتی بهتر از خدمت به خلق وجود دارد.

برچسب ها:
محمد رضا کرمی ؛

بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*