اخبار عمومی
اعلام وصول 2
191476
تاریخ انتشار: 1396/10/21 12:41
زینب 7 ساله دوازدهمین قربانی تجاوز و قتل سریالی دختر بچه ها در شهر کوچک کاسور در ایالت پنجاب پاکستان در سال گذشته است. پلیس تا کنون نتوانسته عامل یا عاملان احتمالی را دستگیر کند

در پی تجاوز و قتل یک دختر بچه 7 ساله به نام "زینب" در شهر " کاسور" در ایالت پنجاب در شرق پاکستان ناآرامی های گسترده ای در این شهر رخ داده که در اثر آن دستکم دو نفر کشته شده اند

به گزارش وب سایت روزنامه "داون" پاکستان، جسد زینب 7 ساله سه شنبه در داخل یک سطل زباله در شهر کاسور کشف شد. پلیس اعلام کرده به او تجاوز شده و سپس به قتل رسیده است.

خانواده این دختر بچه پاکستانی 5 روز پیش از کشف جسد، از ربوده شدن او خبر داده بودند. زینب هفته گذشته در مسیر عزیمت به کلاس قرآن ربوده شده بود. خانواده او به هنگام ربایش برای به جاآوردن حج عمره به مکه رفته بودند. خانواده زینب پس از بازگشت به پاکستان نیروهای پلیس را به کم‌کاری در پیدا کردن دخترشان متهم کرده اند.

زینب دوازدهمین دختری است که در ماه های گذشته در این شهر کوچک پاکستان ربوده و پس از تجاوز به قتل رسیده است. پلیس اعلام کرده آزمایش‌ها نشان می دهد 5 مورد از 12 مورد تجاوز سریالی مربوط به یک مظنون است.

شهروندان کاسور با برپایی تظاهرات خواستار تلاش بیشتر پلیس و نیروهای امنیتی برای تامین امنیت و دستگیری و اشد مجازات عامل یا عاملان احتمالی جنایات سریالی ماه‌های اخیر علیه دختر بچه‌های شهر کاسور هستند.

در جریان ناآرامی‌های پس از کشف جسد زینب تا کنون دستکم 2 نفر کشته شده اند. ناآرامی ها دیروز زمانی اوج گرفت که هنگام مراسم تشییع پیکر زینب گروهی از معترضان قصد ورود به مقر مرکزی پلیس شهر کاسور را داشتند که با ممانعت پلیس مواجه شدند.

در دو روز گذشته بسیاری از چهره های مشهور سیاسی و هنری پاکستان از جمله "ملاله یوسف زی" ( نوجوان پاکستانی برنده نوبل صلح) با نوشتن توییت هایی عمق تاسف خود را از ماجرای زینب ابراز داشته و از مقامات پاکستانی خواسته اند برای یافتن و مجازات عاملان تجاوزهای سریالی تلاش بیشتری به خرج دهد.

بسیاری از کاربران فضای مجازی در پاکستان با داغ کردن هشتگ اعتراضی" عدالت برای زینب" تاثر خود را از ادامه تجاوزهای سریالی به دختربچه ها در شهر کاسور ابراز داشته و خواهان دستگیری و مجازات عامل یا عاملان احتمالی شده اند.

 

زینب 7 ساله آخرین قربانی تجاوز سریالی به دختربچه ها در شهر کاسور پاکستان

مراسم تشییع پیکر زینب با تظاهرات معترضان به عملکرد ضعیف پلیس به خشونت کشیده شد

 

واکنش توییتری ملاله یوسف زی به ماجرای زینب

منبع/عصر ایران



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*