اخبار عمومی
اعلام وصول 2
191477
تاریخ انتشار: 1396/10/21 12:49
فرمانده انتظامی زابل در شمال سیستان و بلوچستان گفت: 15 کیلو و 700 گرم مواد مخدر از نوع تریاک که توسط قاچاقچیان در معده سه راس گوسفند جاسازی شده بود، در این شهرستان کشف و ضبط شد

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ غلامرضا نجابت روز پنجشنبه در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر قاچاق موادمخدر از طریق جاساز و بلعیدن در معده احشام و انتقال آن به شمال کشور توسط یک قاچاقچی سابقه دار، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

وی افزود: ماموران در پایانه مسافربری زابل یک دستگاه خودروی وانت که در حال انتقال احشام به یک دستگاه اتوبوس بود را شناسایی و در بازرسی از آن سه راس گوسفند مشکوک را کشف و 2 قاچاقچی را نیز دستگیر کردند.

وی تصریح کرد: پس از تحقیقات اولیه، متهمان به قاچاق مواد مخدر از طریق بلع و انباری در معده سه راس گوسفند با استفاده از آهن ربا اعتراف کردند که پس از ذبح گوسفندان 15 کیلو و 700 گرم مواد مخدر از نوع تریاک از داخل بدن این حیوانات کشف شد.

فرمانده انتظامی زابل خاطر نشان کرد: اقدامات پلیس در مبارزه با پدیده شوم مواد مخدر با جدیت دنبال می شود و با توجه به نقش بی بدیل شهروندان در دستاوردهای پلیس در این حوزه، انتظار است همکاری های مردم همواره بیش از پیش با نیروی انتظامی تداوم یابد.

منطقه سیستان با پنج شهرستان زابل، زهک، هامون، هیرمند و نیمروز در شمال سیستان و بلوچستان و در همسایگی کشور افغانستان واقع شده است



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*