اخبار عمومی
اعلام وصول 2
191492
تاریخ انتشار: 1396/10/22 23:09
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان گنبدکاووس گفت: بر اثر درگیری بین قماربازان در مسابقات اسبدوانی گنبدکاووس ۲ مامور نیروی انتظامی و ۴ نفر از قماربازان مجروح و به بیمارستان منتقل شدند.

به گزارش تسنیم، سرهنگ محمود علی‌فر درباره درگیری به وجود آمده در حاشیه مسابقات اسبدوانی اظهار داشت: در هفته هفدهم مسابقات اسبدوانی گنبدکاووس بین قماربازان در مسابقات سوارکاری شهرستان گنبدکاووس درگیری و اختلاف به وجود آمد که ماموران نیروی انتظامی درصد برطرف کردن مشکل شدند و بر اثر آن 2 نفر از آنها مجروح شدند.
وی افزود: چند نفر از قماربازان شهر تاتار و گنبدکاووس برای شرط‌بندی دچار اختلاف می‌شوند و با قمه و چماق و دیگر سلاح سرد با هم درگیر می‌شوند.
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان گنبدکاووس اظهار کرد: ماموران نیروی انتظامی که در محل سوارکاری در جهت امنیت سوارکاری بودند برای برطرف کردن اختلاف و جلوگیری از درگیری وارد محل می‌شوند.
علی‌فر تصریح کرد: متاسفانه یکی از این افراد با سلاح شکاری خود 2 نفر از ماموران نیروی انتظامی را از قسمت‌های دست, بازو و کتف مجروح می‌کند.
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان گنبدکاووس تاکید کرد: در این درگیری 4 نفر از قماربازان نیز مجروح می‌شوند که به همراه 2 مامور نیروی انتظامی به بیمارستان منتقل و بستری می‌شوند.
وی گفت: در حال حاضر حال عمومی ماموران و افراد مجروح شده دیگر خوب است و در این رابطه 5 نفر که در این درگیری دخالت داشتند دستگیر و تحویل دستگاه قضایی شدند و تلاش برای دستگیری عامل اصلی شلیک کننده به ماموران نیروی انتظامی ادامه دارد.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*