اخبار عمومی
اعلام وصول 2
191505
تاریخ انتشار: 1396/10/24 23:10
نماینده رامهرمز و رامشیر در مجلس شورای اسلامی:
نماینده مردم رامهرمز و رامشیر در مجلس شورای اسلامی گفت: امکانات پزشکی در شهر نیست و آقایان هم توجهی نمی‌کنند، ما کجا باید فریاد بزنیم؟ انتظار داریم وزیر درد دل‌های مردم رامهرمز را امروز شنیده باشد و برای رفع آن اقدام فوری کند.

عصرجهان-اقبال محمدیان امشب در گفت‌وگو با  فارس در درباره حاشیه‌های جلسه امروز مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: بارها به وزیر بهداشت در موارد مختلف در رابطه با مشکلات بهداشتی و درمانی رامهرمز تذکر دادیم اما نتیجه‌ای حاصل نشد.

وی گفت: امروز بنده در صحن علنی مجلس به وی یادآور شدم که شما آمدید یک بیمارستان را با ۱۶۰ تخت در رامهرمز تعطیل کردید و بیمارستان جایگزین را با ۹۰ تخت افتتاح کردید. اگر قرار است جایگزینی باشد باید ۱۶۰ تخته باشد چراکه حرکت روبه‌جلو بوده و رامهرمز به ۲۷۳ تخت نیازمند است.

نماینده مردم رامهرمز و رامشیر در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: هر شب در بیمارستان‌های مابین مردم و کادر که کمبود شدید نیروی انسانی، نیروی پزشکی و امکاناتی هست درگیری وجود دارد. چه کسی باید جوابگو باشد؟ ما شمارا انتخاب کردیم که مشکل را حل بکنید. بحث ما با وزیر روی این موضوع بوده است.

وی گفت: بعد از اعتراضات بنده به وزیر و اتمام صحبت‌های قاضی‌زاده هاشمی، آقای دکتر نوبخت رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، یک جلسه‌ای با وزیر بهداشت در هیئت‌رئیسه مجلس ترتیب داد و در این جلسه دستور ویژه‌ای دادند که یک اکیپی را با حضور یکی از نمایندگان مجلس که عضو کمیسیون بهداشت و درمان است به شهرستان رامهرمز اعزام کنند و از نزدیک مشکلات بررسی شود و دستور داده شد که تصمیم انقلابی و جهادی برای حل این مشکلات اخذ شود.

محمدیان در پایان بابیان اینکه مردمی را می‌بینم که از این مشکلات گریه و ناله می‌کنند و برای درمان تمام زندگی خود را می‌فروشند، گفت: امکانات پزشکی در شهر نیست و آقایان هم توجهی نمی‌کنند، ما کجا باید فریاد بزنیم؟ انتظار داریم وزیر درد دل‌های مردم رامهرمز را امروز شنیده باشد و برای رفع آن اقدام فوری کند.

برچسب ها:
رامهرمز ؛ رامشیر ؛

بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*