اخبار عمومی
اعلام وصول 2
191512
تاریخ انتشار: 1396/10/25 00:00
فعال شدن کانون‌های جدید ریزگردها در اطراف اهواز/
کشف لوازم آشپزخانه قاچاق در اندیمشک/بازگشت دختر ربوده شده خرمشهری پس از 6 سال به خانه پدری/آتش نفت مسجدسلیمان صبای قم را سوزاند/شهرداری ماهشهر بدون رهاوردی از سفر تبریز بازگشت

عصرجهان- تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری خوزستان در سایر رسانه ها-جهت دریافت متن کامل خبر بر روی (ادامه خبر) کلیک نمائید


ابراز نارضایتی علما، نمایندگان و احزاب خوزستان از تصمیمات دولت برای انتقال آب خوزستان
نامه محرمانه اخیر رئیس سازمان حفاظت محیط‌زیست مبنی بر وجود آب مازاد در خوزستان خطاب به معاون اول رئیس‌جمهور و تأکید مجدد بر محتوای آن در درگیری لفظی برخی نمایندگان خوزستان با رئیس سازمان حفاظت محیط‌زیست در جلسه شورای اداری خوزستان موجب شد تا علما، نمایندگان و احزاب خوزستان امروز طی نامه‌ای به رئیس‌جمهور نارضایتی خود را نسبت به تصمیمات دولت درباره خوزستان به‌ویژه در حوزه آب و انتقال آب اعلام کنند. (ادامه خبر)


تذکرهای شفاهی و کتبی به وزیر بهداشت نتیجه‌ای نداشت/وزیر بهداشت درد دل‌های مردم رامهرمز را بشنود
اقبال محمدیان نماینده مردم رامهرمز و رامشیر در درباره حاشیه‌های جلسه امروز مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: بارها به وزیر بهداشت در موارد مختلف در رابطه با مشکلات بهداشتی و درمانی رامهرمز تذکر دادیم اما نتیجه‌ای حاصل نشد.
وی گفت: امروز بنده در صحن علنی مجلس به وی یادآور شدم که شما آمدید یک بیمارستان را با ۱۶۰ تخت در رامهرمز تعطیل کردید و بیمارستان جایگزین را با ۹۰ تخت افتتاح کردید. اگر قرار است جایگزینی باشد باید ۱۶۰ تخته باشد چراکه حرکت روبه‌جلو بوده و رامهرمز به ۲۷۳ تخت نیازمند است. (ادامه خبر)


مخازن آب غیزانیه خالی شده‌اند/ دامداران غیزانیه در حال فروش دام خود هستند
علی عموری رییس شورای بخش غیزانیه با اشاره به خشکسالی و کمبود شدید آب در بخش غیزانیه، اظهار کرد: مردم 40 روستای غیزانیه برای تأمین آب شرب با مشکل جدی مواجه هستند و مخازن آب منطقه خالی شده‌اند. (ادامه خبر)


کشف لوازم آشپزخانه قاچاق در اندیمشک
فرمانده انتظامی استان خوزستان، از کشف یک محموله لوازم آشپزخانه قاچاق به ارزش 2 میلیارد ریال در شهرستان اندیمشک خبر داد. (ادامه خبر)


فعال شدن کانون‌های جدید ریزگردها در اطراف اهواز
کیامرث حاجی‌زاده مدیرکل مدیریت بحران خوزستان با اشاره به فعال شدن کانون‌های جدید ریزگردها در اطراف اهواز گفت: گرد و خاکی که پس از نیم ساعت به اهواز می‌رسد و هواشناسی نیز قادر به پیش‌بینی آن نیست، از این کانون‌ها منشاء می‌گیرد. (ادامه خبر)


بازگشت دختر ربوده شده خرمشهری پس از 6 سال به خانه پدری/ آدم‌ربایان کودک را فروخته بودند
یگانه یونسی که بهمن ماه سال ۹۰ از جلوی در منزل از سوی افراد ناشناس ربوده شده بود، به خانه پدری بازگشت.
دادستان خرمشهر با تایید نسبت یگانه یونسی با خانواده وی در خرمشهر بر اساس تست D.N.A گفت: تحقیقات برای یافتن سارقان این دختر بچه خرمشهری ادامه دارد.
باوی تاکید کرد: یگانه یونسی به خواست خانواده زین پس در خرمشهر و در منزل خود سکونت دارد. (ادامه خبر)


آتش نفت مسجدسلیمان صبای قم را سوزاند/شهرداری ماهشهر بدون رهاوردی از سفر تبریز بازگشت
نفت مسجدسلیمان در هفته نوزدهم لیگ دسته یک با نتیجه ۲ بر یک صبای قم را شکست داد. (ادامه خبر)

برچسب ها:
ایستگاه خبر ؛

بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*