اخبار عمومی
اعلام وصول 2
191519
تاریخ انتشار: 1396/10/24 23:43
زباله‌‌های عفونی میهمان جدید معابر یاسوج/ سلامت مردم یاسوج برای مسؤولان اهمیتی ندارد/5 کشته و زخمی در محور گچساران به بهبهان

عصرجهان- تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری کهگیلویه و بویراحمد در سایر رسانه ها-جهت دریافت متن کامل خبر بر روی (ادامه خبر) کلیک نمائید
برای پرداخت وام تبارشناسی می‌کنم/اگر بشود همه ۴۰۰ میلیارد تومان را برگشت می‌دهم
استاندار کهگیلویه و بویراحمد در نشست ستاد تسهیل و رونق تولید گفت: تبارشناسی می‌کنم که ببینم آیا این پول به بستگان همین جمعی که اینجا نشسته‌اند پرداخت شده است و به همین خاطر حاضرم ۴۰۰ میلیارد تومان به تهران برگشت بخورد و یک ریال آن از مسیری که برای آن در نظر گرفته شده منحرف نشود(ادامه خبر)
مسئولان کهگیلویه و بویراحمد با خانواده "ایوب مظفری" خدمه نفتکش سانچی دیدار کردند
پروانه نیک مرام مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد به همراه برخی از کارکنان این اداره با خانواده ایوب مظفری یکی از خدمه مفقود شده نفتکش ایرانی در سواحل شرقی چین در روستای خان احمد شهرستان باشت دیدار کرد. (ادامه خبر)
بخشش محکوم به اعدام پس از 7 سال در چرام
7 سال پیش به دلیل اختلافات ملکی درگیری در منطقه سردسیری چال بایار در محدوده طسوج شهرستان چرام رخ داد که منجر به قتل یک جوان بنام "وحید دانادوست" شد .
قاتل محکوم به اعدام در شهرستان چرام از توابع استان کهگیلویه و بویراحمد بعد از گذشت 7 سال از قصاص رهایی یافت. (ادامه خبر)
زباله‌‌های عفونی میهمان جدید معابر یاسوج/ سلامت مردم یاسوج برای مسؤولان اهمیتی ندارد
این روزها چیز عجیب‌تری را مشاهده کرده‌ایم و این بار حرف از زباله‌های خانگی و نخاله‌های ساختمانی نیست بلکه زباله‌های عفونی از مراکز درمانی است که شبانه در قسمت‌های مختلف شهر یاسوج رهاسازی می‌شود و از هم اکنون زنگ خطر به صدا درآمده است. (ادامه خبر)
5 کشته و زخمی در محور گچساران به بهبهان
برخورد یک دستگاه خودرو پراید با کامیون در محور گچساران به بهبهان (زیدون) سه کشته و  2 مصدوم برجای گذاشت.

برچسب ها:
بعلاوه خبر ؛

بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*