اخبار عمومی
اعلام وصول 2
191526
تاریخ انتشار: 1396/10/27 13:24
هدایت الله خادمی:
هدایت الله خادمی نماینده مردم ایذه و باغملک در طرح سوال خود از وزیر تمام قد از خبرنگاران دفاع کرد

به گزارش رحیم آورچه خبرنگار پایگاه خبری عصر جهان، نماينده ايذه و باغملك در مجلس از وزراى راه و شهرسازى و فرهنگ و ارشاد اسلامى طرح سوال نمود


هدایت الله خادمی در طرح سوال خود از وزیر راه و شهرسازی کُندی عملکرد اجرايي و تسريع در روند كارى  پروژه هاى راه و شهرسازى استان خوزستان مطرح نمود. درآمدها و هزينه ها سازمان اوقاف وعدم امنيت شغلى و بيمه تكميلى خبرنگاران از جمله سوالات نماينده از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بود
در جلسه روز گذشته؛ وزیران راه و شهرسازی و فرهنگ و ارشاد اسلامی در کمیسیونهای عمران و فرهنگی مجلس حضور يافتند و پاسخگوى  سوالات هدايت الله خادمی نماينده مردم ايذه و باغملك شدند.
نائب رييس كميسيون انرژى مجلس در اين جلسه از وزیر راه و شهرسازی نسبت به کندی پیشرفت پروژه های عمرانی در استان خوزستان به خصوص شهرهاى ایذه و باغملک و نحوه اجرای پل سه بلوطک و زیرگذر بلوطک شیخان انتقاد کرد.
همچنين در جلسه کمیسیون فرهنگی مجلس از وزیر ارشاد اسلامى  پیرامون  مسائل درآمدها و هزینه ها در سازمان اوقاف،مدیریت ضعیف در اداره کتابخانه های کشور،عدم امنیت شغلی و نداشتن بیمه تکمیلی خبرنگاران و... سوال و انتقاد نمود.
در پایان جلسات امروز با توجه به قانع نشدن نماينده ايذه و باغملك از پاسخگویی وزرای مذکور در کمیسیونهای مربوطه فرصت دوهفته ای جهت  برطرف کردن موضوعات مطرح شده اتخاذ گرديد كه  در صورت بر طرف نشدن مشكلات مطروحه هر دو وزیر براى توضيحات بيشتر به صحن علنی مجلس خواهند رفت.


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*