اخبار عمومی
اعلام وصول 2
191529
تاریخ انتشار: 1396/10/27 16:38
افزایش متوسط ده درصدی برای کارکنان پیش بینی شده بود که مجلس نیز آن را تایید کرد و برای آن قیدی لحاظ کرد که بین 18 درصد تا به پایین به صورت پلکانی تا حقوق‌های پنج میلیون تومانی این افزایش حقوق لحاظ شود

معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان امور اداری و استخدامی به ارائه توضیحاتی در مورد افزایش حقوق کارمندان دولت در سال 97 پرداخت.معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان امور اداری و استخدامی به ارائه توضیحاتی در مورد افزایش حقوق کارمندان دولت در سال 97 پرداخت.

 

به گزارش ایسنا، جمشید انصاری در حاشیه جلسه چهارشنبه هیئت دولت در جمع خبرنگاران با بیان اینکه تعداد کارکنان رسمی، پیمانی و قراردادی دولت دو میلیون و 320 هزار نفر است، در مورد افزایش حقوق کارمندان دولت در سال 97 گفت: لایحه بودجه‌ای که دولت به مجلس ارائه کرد، افزایش متوسط ده درصدی برای کارکنان پیش بینی شده بود که مجلس نیز آن را تایید کرد و برای آن قیدی لحاظ کرد که بین 18 درصد تا به پایین به صورت پلکانی تا حقوق‌های پنج میلیون تومانی این افزایش حقوق لحاظ شود.

 

وی خاطر نشان کرد: اگر این بند در صحن مجلس نیز به تصویب برسد دولت سازوکار اجرایی آن را در آیین نامه اجرایی بودجه تعیین خواهد کرد.

 

انصاری در پایان درباره سامانه انتشار حقوق و مزایای کارکنان دولت خاطر نشان کرد: در ماده 29 قانون برنامه ششم توسعه بر دولت تکلیف شده که این سامانه را تا پایان سال اول طراحی و مستقر نماید. ما نیز مرحله طراحی را انجام داده و امیدواریم تا پایان سال جاری این سامانه اجرایی شود



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*