اخبار عمومی
اعلام وصول 2
191592
تاریخ انتشار: 1396/11/06 22:54
حجت الاسلام مومن شاد امام جمعه موقت شهر لیکک: جنگ نرم دشمنان بر پایه ی دروغ و شایعه بنا شده است که هنر شما می‌تواند کار دشمن را بی اثر کنند

به گزارش سیروس بزمی خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی عصر جهان، نماز جمعه ی این هفته ی شهر لیکک به امامت حجت الاسلام مومن شاد امام جمعه موقت شهر برگزار گردید.


 مومن شاد در ابتدای خطبه ی اول اظهار داشتند: تقوا روح انسان را پاکیزه می کند به تبع و به تبع آن جسم هم سالم می ماند. همان طور که به خوراک، پوشاک و ظاهر خود اهمیت می دهیم به روح خود هم اهمیت بدهیم و آن را تربیت کنیم.
وی گفت: خدا در اثر تقوا به انسان بصیرت می دهد که همان فرقان است.در اثر تقوا گناهان ما پوشیده و آمرزیده می شوند.
 امام جمعه موقت شهر در ابتدای خطبه ی دوم به سه توصیه از توصیه های مقام معظم رهبری در جمع مستندسازان اشاره کرد و گفت؛ رهبری فرمودند:
 ۱-جنگ نرم دشمنان بر پایه ی دروغ و شایعه بنا شده است که هنر شما می‌تواند کار دشمن را بی اثر کنند
 ۲- یک هدف اساسی دشمن ترویج بدبینی و ناامیدی در جامعه است که هنر شما قادر است با استناد به واقعیت، سرچشمه ی امید و شوق و حرکت باشد
۳- جهت انقلابی را با دقت تمام حفظ کنیدو  با زبان و عمل نشان دهید که مومن و انقلابی هستید.
 مومن شاد در ادامه به حماسه ی مردم آمل در سال ۱۳۶۰ اشاره کرد و گفت: عده ای منافق و یا افراد اتحادیه کمونیست های ایرانی با اقدامی مسلحانه به شهر آمل هجوم آوردند و مردم آمل در کمتر از  ۲۴ ساعت توانستند شهر را از آنها پس بگیرند. به همین خاطر امروز به شهر آمل شهر هزار سنگر می گویند، چرا که همه ی مردم پای کار آمدند و به خیابان‌ها ریختند.
 وی در ادامه به دیدار رئیس دستگاه قضا با مدیران کل دادگستری های استان و داستان های کشور اشاره کرد و فرمود: قطعا در این بدنه فساد هایی وجود دارد که باعث شده رئیس دستگاه قضا تذکراتی را به آنها بدهد. امیدواریم که با کمک مسئولین دستگاه قضا ریشه های فساد از این بدنه پایان پذیرد.
امام جمعه ی موقت شهرستان ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرا رسیدن شهادت حضرت فاطمه ی زهرا(س) به روایتی و همچنین تبریک به مناسبت فرا رسیدن دهه ی پر فروغ فجر گفت: امام خمینی(ره) انقلاب را انقلاب پابرهنگان دانست و همیشه طرفدار عدالت اجتماعی بود و با فقر و بی عدالتی مبارزه می کرد و درباره ی کاخ نشینی به مسئولین هشدار می داد.
مومن شاد در ادامه گفت:مسئولین محترم تلاش کنند که فقر را در کشور ریشه کن کنند و هم چنین به وفاداری طبقات مستضعف جامعه اعتماد کنید. چرا که همین طبقات محروم و کوخ نشینان هستند که همیشه و در هر مواقعی پای انقلاب هستند.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*