اخبار عمومی
اعلام وصول 2
191611
تاریخ انتشار: 1396/11/09 14:22
مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد خبرداد:
مدیرکل راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد از احداث و بهره برداری محور ارتباطی برای روستاهایی در شهرستان بویراحمد که برای نخستین بار از نعمت راه برخوردار شده اند خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی عصر جهان و به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد، " محمدعلی علیمردانی " در حاشیه بازدید از این پروژه گفت: براي نخستين بار روستاهاي لال به شهرون از نعمت راه دسترسي بهره مند شدند
وی افزود:‌ برای نخستین بار امکان دسترسی روستاهاي لال به شهرون به امکانات و تسهیلات زندگی كه تاكنون به سختي امکانپذیر بود به همت اداره كل راه وشهرسازي استان هموار شود.
مدیرکل راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: راه روستايي لال به شهرون از توابع دهستان زيلايي بخش مارگون قابل بهره برداري که نکته قابل تامل اینکه تاكنون روستانشینان این روستاها از نعمت راه دسترسی محروم بودند.
علیمردانی افزود: پيش از آغاز این پروژه هیچگونه اقدامی هرچند کوچک در خصوص احداث جاده صورت نگرفته بود كه با همت مسئولين استاني و كشوري اين اقدام ميسر شد.
وي اظهار داشت: با احداث این جاده، دسترسی اهالی روستاهای مذکور به ديگر روستاها و نيز امکانات و تسهیلات زندگی که پیش از این به سختي امکانپذیر بود هموار شد.
مدیرکل راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: پروژه مذكور به طول هفت كيلومتر و  با اعتباری معادل 12 میلیارد ریال در تیرماه امسال عمليات شروع شده بود.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*