اخبار عمومی
اعلام وصول 2
191619
تاریخ انتشار: 1396/11/09 20:51
معارفه سرپرست جدید زندان باز یاسوج/گلزنی فوتبالیست گچسارانی در لیگ تاجیکستان

عصرجهان- تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری کهگیلویه و بویراحمد در سایر رسانه ها-


جانشین رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد معرفی شد
▪️رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد پیش از معرفی بعنوان معاون استاندار جانشین خود در این سازمان را معرفی کرد .
به گزارش عصرجهان "جعفر گوهرگانی" در حکمی الیاس تاج الدینی را به عنوان جانشین خود در جهاد کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد معرفی کرد .
گوهرگانی امروز به عنوان معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد معرفی می شود، تاج الدینی را تا انتخاب رسمی سرپرست این سازمان به عنوان جانشین خود برای انجام امورات محوله به وزارت جهاد کشاورزی و استانداری این استان معرفی کرد .
گفتنی است که تاج الدینی در حال حاضر مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد است.


مسابقات فوتسال کارمندان و ادارت پست استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی عصرجهان، ایمان حضرتی  رئیس پست شهرستان باشت اظهار داشتند؛ مسابقات فوتسال کارمندان و ادارت پست استان کهگیلویه و بویراحمد به میزبانی اداره پست شهرستان باشت با همکاری اداره ورزش و جوانان به مدت دو روز   دوازدهم  سیزدهم بهمن ماه  در سالن تختی باشت  با حضور ۴ تیم استان در باشت برگزار می شود


رئیس میراث فرهنگی شهرستان دنا معرفی شد
◀️مراسم تودیع ومعارفه رئیس میراث فرهنگی ،صنایع دستی وگردشگری شهرستان دنا با حضور بهشتی فرماندار شهرستان دنا ، معاون سیاسی امنیتی فرماندار ، معاونت توسعه ومدیریت اداره کل میراث فرهنگی ،صنایع دستی وگردشگری استان برگزار شد.
◀️در این آئین از زحمات ”فرشاد قربانی ” رئیس سابق میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان دنا تقدیر و ” سید صدیف موسوی بعنوان رئیس جدید این اداره منصوب شد.
◀️شایان ذکر است طی حکمی از سوی محمود باقری مدیرکل میراث فرهنگی استان فرشاد قربانی به سمت سرپرست معاونت توسعه و مدیریت، اداره کل میراث فرهنگی ،صنایع دستی وگردشگری استان منصوب شد.


رئیس هیات سوارکاری کهگیلویه و بویراحمد درگذشت
محسن کرمی " رئیس هیات سوارکاری استان کهگیلویه و بویراحمد شب گذشته بدلیل عارضه ریوی درگذشت.


معارفه سرپرست جدید زندان باز یاسوج
طی مراسمی سعید عسکری بعنوان ((سرپرست جدید زندان باز)) یاسوج معرفی و از خدمات فرامرز نمازیان سرپرست سابق این مرکز تجلیل بعمل آمد


گلزنی فوتبالیست گچسارانی در لیگ تاجیکستان
باشگاه وحدت تاجیکستان با گلزنی فوتبالیست ایرانی( گچسارانی) خود موفق به پیروزی برابر تیم برقچی تاجیکستان در جام ریاست جمهوری این کشور شد.


دراین مسابقه  تیم وحدت تاجیکستان با بهره‌مندی از امیر علی معماری فوتبالیست گچسارانی خود به مصاف تیم برقچی تاجیکستان رفت و در نهایت با نتیجه ۲ بر ۱ این تیم را شکست داد.
امیرعلی معماری، لژیونر ایرانی و کاپیتان باشگاه وحدت تاجیکستان زننده دومین گل تیمش از نقطه پنالتی برابر تیم برقچی بود


تجمع کارکنان راهداری در جلوی استاندار؛ انتقاد از تبعیض و بکارگیری نیروهای بدون ضابطه
یکشنبه (۸ بهمن‌ماه ۹۶) جمعی از پرسنل قراردادی اداره‌کل راهداری و حمل و نقل استان کهگیلویه و بویراحمد با تجمع در جلوی استانداری این استان نسبت به مسائل کاری و اداری خودشان اعتراض کردند.
این افراد همچنین نامه‌ای را خطاب به استاندار کهگیلویه و بویراحمد که به امضاء تعدادی از کارکنان اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جادهای استان نیز رسیده است، نوشته‌اند که در آن نامه به برخی از مشکلات خود اشاره کرده‌اند.
در این نامه به بکارگیری نیروهای بدون ضابطه و تبعیض و رفتارهای دور از شأن یک مسوول نظام اسلامی اشاره شده است. همچنین این کارمندان از مدیرکل راهداری، و حمل و نقل جاده‌ای استان نیز گلایه‌های داشتند

برچسب ها:
بعلاوه خبر ؛

بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*