اخبار عمومی
اعلام وصول 2
191626
تاریخ انتشار: 1396/11/10 23:38
عضو شورای اسلامی دهستان قیام:
۳ سال از زیرسازی معابر و کوچه های گذشته اما خبری از آسفالت نیست در حالیکه طی این مدت بخشی از زیرسازی معابر و کوچه های از بین رفته است براستی چه کسی پاسخگوی تضییع حقوق مردم است؟

عصر جهان؛ احسان رضاپور عضو شورای اسلامی دهستان قیام -زیر سازی کوچه ها ومعابر روستای قیام ۳سال پیش انجام شده و قرار بوده که چند روز بعد آسفالت آن نیز شروع شود ولی پس از این همه مدت هنوز محقق نشده است.
این روزها در اکثر شهرها وقتی حرف ازعمران وآبادی به میان می آید اولین چیزی که مطرح می شود آسفالت کوچه ها ومعابر است و نقش بسزایی در زیبایی روستا دارد.


انجام نشدن پروژه آسفالت معابر و کوچه های روستای قیام باعث شده است که کام مردم تلخ شود و گرد و خاک حاصل از تردد نیز باعث اذیت شدن ساکنین شود، باید طرح های اینچنینی در زمانی آغاز شود که تکمیل آنها نیز نزدیک باشد.
متاسفانه در این سال های اخیر مسئولان شهرستان لنده همواره وعده آسفالت کوچه ها و معابر را داده اند که متاسفانه تحقق نیافته و در طی این 3 سال تقریبا بخش عظیمی از زیرسازی از بین رفته  وهر روز نیز خراب تر می شود، براستی چه کسی جوابگوی این هدر رفت هزینه (نزدیک به۷۰میلیون تومان) از بیت المال هست؟ چه کسی جوابگوی اعتماد از دست رفته مردم قیام هست؟
نماینده محترم مجلس آقای عدل هاشمی در مهر ماه سال۹۵با آب و تاب فراوان و تبلیغات رسانه ای فراوان اعلام کرد:  که۱۵هزار تن قیر برای آسفالت روستاهای شهرستان های۴گانه اختصاص یافت ولی پس از۱/۵سال خبری از آن نشد.
شهرستان لنده برای آسفالت روستاهای بزرگ خود که زیرسازی آنها انجام شده(قیام،مال ملا،سراسیاب و...)نیاز به حدود۲۵۰تن قیر دارد واین میزان کمتر ازیک درصد قیری است که نماینده محترم آن را در بوق و کرنا کرده بود و قرار بود مهرماه۹۵ حواله آن را به بنیاد مسکن تحویل دهد.
با توجه به حضور نماینده محترم در کمیسیون انرژی وقول های ایشان، امیدواریم ایشان به قول خود مبنی بر سرباز خوب برای روستانشینان را عملی کند تا بیش از آن شرمنده مردم نشود.
روستای قیام به دلیل موقعیت خاصی که دارد یک روستای مهاجر پذیر است و انتظار هست مسئولان شهرستان لنده با جدیت به مشکلاتشان از جمله انجام آسفالت کوچه ها و معابر رسیدگی کنند، همچنین باید توجه کرد که مردم ولی نعمت هستند و روستانشینان سرمایه های اصلی ما هستند و باید عمران وآبادی در روستاها را با جدیت بیشتری پیگیری و خدمات مورد نیاز روستائیان را در اختیار آنها قرار دهیم تا از مهاجرت آنان به حاشیه شهر جلوگیری شود.
احسان رضاپور عضو شورای اسلامی دهستان قیام
دهم بهمن ماه یک هزار وسیصد ونود وشش


روستای قِیام از توابع شهرستان لنده استان کهگیلویه و بویراحمد است



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*