اخبار عمومی
اعلام وصول 2
191639
تاریخ انتشار: 1396/11/12 17:55
محمدعلی علیمردانی: انقلاب شکوهمند اسلامی ایران در حالی وارد چهلمین سال عمر پر برکت خود می‌شودکه در طول ۳۹ سال گذشته قدرت های استکباری، توطئه ها ، دسیسه های دشمنان و بدخواهان نتوانسته خللی در عزم ، اراده و دستیابی به اهداف متعالی آن وارد کند ونیز این انقلاب با عزت و اقتدار مسیر تعالی و پیشرفت را طی نموده است

عصر جهان|دکترمحمدعلی علیمردانی، ‌مدیر کل راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد،‌ در پیامی فرا رسیدن دهه مبارک فجر را گرامی داشت.

متن این پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«این انقلاب بی نام خمینی در هیچ جای جهان شناخته شده نیست)) ایام الله دهه مبارک فجر یادآور ایثار، ایستادگی ، بصیرت و بشارت ملتی منسجم است که با عزمی پولادین و تحت رهبری دوراندیش ،شجاع که با بهره‌گیری از تعالیم عالیه دین مبین اسلام سرنوشت مملکت خود را بدست گرفتند و مکتبی را بنیان نهادند که داعیه دار گسترش عدالت در سراسر گیتی وپرچمدار ترویج ، تبیین آموزه های اصیل اسلام و انقلاب است.

دهه فجر آغاز دورانی است که نور بر ظلمت غلبه کرد و همچنین مقدمه استقرار حکومت جهانی حضرت مهدی موعود (عج) در سراسر گیتی خواهد بود.

انقلاب شکوهمند اسلامی ایران در حالی وارد چهلمین سال عمر پر برکت خود می‌شودکه در طول ۳۹ سال گذشته قدرت های استکباری، توطئه ها ، دسیسه های دشمنان و بدخواهان نتوانسته خللی در عزم ، اراده و دستیابی به اهداف متعالی آن وارد کند ونیز این انقلاب با عزت و اقتدار مسیر تعالی و پیشرفت را طی نموده است.

اینجانب در آستانه فرا رسيدن 12 بهمن سالروز ورود تاریخی بزرگمرد تاريخ ،بنیانگذار کبیر و فقید انقلاب عظیم اسلامی حضرت امام خمینی(ره) به ميهن اسلامي ، ضمن گرامیداشت ياد ، خاطره شهدا ، امام شهدا و طول عمر با عزت برای مقام عظمای ولایت، آغاز چهلمین بهار پیروزی انقلاب اسلامی را به محضر رهبر عظیم الشأن ،ملت غیور و انقلابی ایران و نیز مردم سلحشور و همیشه در صحنه کهگیلویه وبویراحمد تبریک عرض می نمایم.

 


 

مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد به همراه استاندار،مسئولین استانی و شهرستانی به مناسبت آغاز دهه فجر انقلاب اسلامی با حضور در گلزار شهدای گچساران با آرمان های امام و شهدا تجدید پیمان کردند



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*