اخبار عمومی
اعلام وصول 2
191643
تاریخ انتشار: 1396/11/12 20:56
دکتر حاجتی رئیس کمیسیون خدمات شهری و سلامت شورای شهر خبر داد:
رئیس کمیسیون خدمات شهری، بهداشت و محیط زیست شورای اسلامی شهر اهواز گفت: برای کلیه بیماران دارای تومور مغزی خوزستان، در بیمارستان گلستان اهواز تنها دو دستگاه رادیوتراپی وجود دارد که همیشه یکی از این دستگاه‌ها خراب است.

عصر جهان-فتح‌الله حاجتی در سمینار علمی- فرهنگی حمایت از بیماران ام‌.اس استان خوزستان که امروز( پنجشنبه ۱۲ بهمن‌ماه) در دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز برگزار شد، اظهار کرد: درد بیماران مبتلا به ام.اس را می‌دانم و بارها بر بالین بسیاری از این بیماران رفته‌ام و درد آن‌ها را دیده و شنیده‌ام. 

وی با اشاره به اهمیت احداث شهرک سلامت در اهواز، به بازدید از شهرک سلامت اصفهان اشاره و تصریح کرد: با توجه به لزوم ایجاد چنین شهرکی در اهواز، کلیپی از شهرک سلامت اصفهان را برای کلیه اعضای شورای شهر اهواز در صحن شورا نمایش دادم و از بدو آغاز به کار شورای پنجم بر راه‌اندازی شهرک سلامت اهواز تاکید بسیاری کرده‌ام. 

این عضو شورای اسلامی شهر اهواز ادامه داد: هنگام رای‌گیری برای انتخاب شهردار اهواز نیز، به شهردار فعلی گفتم که رای من مشروط بر راه‌اندازی شهرک سلامت در اهواز است. در حال حاضر برای بیماران دچار تومور مغزی استان خوزستان و چهار استان دیگر و همچنین کشورهای اطراف، در بیمارستان گلستان اهواز تنها دو دستگاه رادیوتراپی وجود دارد که همیشه یکی از این دستگاه‌ها خراب است. 

حاجتی افزود: متاسفانه با این وضعیت، بیماران دچار تومور مغزی و دیگر بیمارانی که باید رادیوتراپی بشوند مدت طولانی باید در نوبت بمانند و آن دسته از بیمارانی که بضاعت دارند نیز برای انجام رادیوتراپی به اصفهان، تهران و شیراز می‌روند که در اینجا علاوه بر رنج بیماری برای فرد چه بسا انتقال و جابجایی خانواده بیمار نیز مطرح است. وی به دیگر موارد الزام‌آور برای احداث شهرک سلامت اهواز اشاره و عنوان کرد: مساله دیگر ترافیک پزشکان در مناطق کیانپارس و سلمان فارسی است و مردم از این جهت که در کدام منطقه می‌توانند خدمات درمانی خود را دریافت و به کدام پزشک مراجعه کنند سرگردان هستند. انشالله با احداث این شهرک سلامت که شاید کلنگ زنی آن در دو نقطه اهواز صورت بگیرد، این سردرگمی نیز حل شود. 

رئیس کمیسیون خدمات شهری، بهداشت و محیط زیست شورای اسلامی شهر اهواز ادامه داد: آگهی برای جذب سرمایه گذار شهرک سلامت اهواز در هفته آینده منتشر می‌شود. همین‌جا آمادگی شورا را برای همکاری درباره حل مشکلات انجمن بیماران ام‌.اس خوزستان اعلام می‌کنم.

خبرنگار/محمد ابولیان(نوروزی)

 



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*