اخبار عمومی
اعلام وصول 2
191645
تاریخ انتشار: 1396/11/13 23:29
مشکلات ایذه زیاد است اما به نظر شما شهرداری باید توانش را روی چه کاری بگذارد؟ به علت اینکه واقعا سرانه فضای سبز در ایذه بسیار اندک است و باید اولویت شهرداری فضای سبز باشد. البته عمده گله مندی مردم در مورد خدمات شهری است که انشالله در این حوزه هم باید تلاش مضاعف داشت.

به گزارش رحیم آورچه خبرنگار پایگاه خبری عصر جهان، اعضای پنجمین دوره شورای شهر ایذه با نگاهی متفاوت به مشکلات گذشته و افق پیش رو در مدت زمان کوتاهی که در شورا حضور دارند توانسته اند رضایت نسبی مردم را به دست بیاورند در همین راستا پایگاه خبری عصر جهان عصر قصد دارد گفت و گوی اختصاصی را با تمامی اعضای شورا داشته باشند تا شهروندان با بیو گرافی و کارکتر شخصیتی آنان بیشتر آشنا شوند، خدارحم رشیدی مرد صبور شورا است که با ایشان گفت و گو می کنیم.


آقای رشیدی ابتدا گفتگو را بیان بیو گرافی خودتون آغاز کنید
خدارحم رشیدی اوندی و در حال حاضر کارمند بانک و کارشناس مالی ،خزانه دار و عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر ایذه هستم.
آقای رشیدی هدفتان از کاندید شدن در شورای شهر چه بود؟
همیشه به عنوان یک شهروند مشکلات را می دیدم و احساس کردم که می توانم به شهر و همشهریانم کمکی کنم و احساس دین به مردم ولایت مدار و همتباران خودم داشتم پس پای به این عرصه گذاشتم و خدا را شاکرم که مردم هم به اینجانب اعتماد کردند تا بنده به شورا راه پیدا کنم.
شهرستان ایذه را از لحاظ عمرانی در گذشته و آینده چگونه می بینید؟
شهر ایذه پتانسیل بزرگی در تمام زمینه ها دارد اما ضمن قدردانی از شهرداران و شوراهای ادوار گذشته به حد توان و بضاعت مالی کارهایی انجام داده اند باید بگویم که کافی نبوده است و باید کارهای بزرگتری صورت میگرفت تا ملموس باشند،جا دارد همین جا از زمان استفاده کنم و یک تشکر از مهندس اسدی شهردار محترم داشته باشم که واقعا از زمانی که آمدند بصورت شبانه روز در حال تلاش برای آبادانی این شهر است و انشالله آینده را بسیار روشن می بینم.
به نظر شما شهرداری باید توانش را بر روی کدام برنامه متمرکز کند؟
مشکلات ایذه زیاد است اما به نظر شما شهرداری باید توانش را روی چه کاری بگذارد؟ به علت اینکه واقعا سرانه فضای سبز در ایذه بسیار اندک است و باید اولویت شهرداری فضای سبز باشد. البته عمده گله مندی مردم در مورد خدمات شهری است که انشالله در این حوزه هم باید تلاش مضاعف داشت.
به عنوان یک شهروند اگر در شورا حضور نداشتید از اعضای شورا چه خواسته ای داشتید؟
به عنوان یک شورا انتظاراتم از شورا پیگیری امور شهروندان در تمامی زمینه های عمرانی، فرهنگی، اجتماعی و ... و اینکه امکانات و خدمات شهرداری به صورت عادلانه در تمام مناطق شهر تقسیم شود.
آقای رشیدی شورای فعلی را چگونه می بینید؟
باور بفرمایید بسیار خرسندم که در این شورا حضور دارم چراکه اعضای این شورای انسان های توانمند، تعامل گرا، پیگیر امور شهروندان و متخصص در اکثر امور هستند.
به شهروندان چه قولی می دهید؟
به آنان قول میدهم که کارهایی متفاوت و در شان و شخصیت آنان در این دوره از شورا انجام خواهد شد.
حرف آخر؟
از شما و اعضای پایگاه خبری و مردمی عصر جهان تشکر میکنم و از تمامی شهروندان میخواهم که در مسائل مختلف صبور باشند و هر کمکی هم که میتوانند به ما بکنند تا انشالله در پایان این دوره هم خدا و هم بندگان خدا از ما راضی باشند.



کانال تلگرام عصر جهان


زرغام مولایی
|
Iran
|
1398/06/06 11:43
  +0

  -0
پاسخ
به نام خدا
آقای خدارحم رشیدی واقعا مرد زحمت کش ودوست داشتنی هستش
وواقعا به کارش اهمیت میده .
ایشان بسیار صادق وپر تلاش هستند
امیدوارم همیشه موفق باشند
وحید
|
Iran
|
1398/09/16 14:18
  +0

  -0
پاسخ
از نظر من مردی متوسط و زحمت کش می باشد

ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*