اخبار عمومی
اعلام وصول 2
191656
تاریخ انتشار: 1396/11/14 21:28
محل فراز و فرود هلیکوپتر درست مرکز زمین چمن استادیوم تختی ایذه است که این نشست و برخواست علاوه بر ایجاد خطرات احتمالی جانی مانعی جدی در تمرین ورزشکاران است.اگر شخصی و یا اشخاصی آسیب دیدند چه کسی پاسخگو است؟

به گزارش رحیم آورچه خبرنگار پایگاه خبری عصر جهان، مدت ها است که هر زمانی که یک فروند بالگرد راهی ایذه می شود مکانی برای فراز و فرود وجود ندارد جزء استادیوم پیر و خسته ایذه ، حالا چند حرف حساب راجع به این موضوع مهم با مسئولین شهرستان به شرح زیر مطرح می گردد

اول: چرا این نشست و برخواست ها بدون اطلاع صورت میگیرد و حتی یک ثانیه قبل از نشست بالگرد کسی آنجا حضور ندارد جهت هماهنگی کارهای لازم و به هنگام بازی های فوتبال که این اتفاق رخ می دهد اگر شخصی و یا اشخاصی آسیب دیدند چه کسی پاسخگو است، بارها این اتفاق رخ داد و مربیان توانستند به زحمت بازیکنان خود را جمع کنند و داور هم بصورت کاملا غافلگیرانه فقط توانست از وسط زمین جان خود را نجات دهد.

دوم: اکثر این پروازها ، اورژانس هوایی است که به کمک کسانی که در مناطق بحرانی و دورافتاده آسیب می بینند میرود و با بیمارستان ایذه هماهنگ است ضمن تقدیر از اورژانس هوایی و مسئولین محترم مرکز بهداشت و درمان آیا واقعا مکان دیگری در اطراف بیمارستان وجود ندارد که این کار هم به آسانی و هم با سرعت بیشتری صورت پذیرد.

 

سوم: به هنگام فرود بالگرد گرد و خاکی عجیبی تا ساعت ها بعد استادیوم ایذه که محل تمرین قهرمانان و ورزشکاران ما است فرا می گیرد و مانع از تمرین روزانه آنان میشود، گرد و خاک محلی کم بود گرد و خاک هلی کوپتری هم اضافه گردید.

 

پی نوشت: 

ای که دستت میرسد کاری بکن

فردا نگید نگفتیم، حتما به فکر یه مکان باشید که خدایی ناکرده و زبونمون لال یه اتفاقی نیوفته که یه هواپیما بیاد مصدومین سانحه بالگرد و ببره



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*