اخبار عمومی
اعلام وصول 2
191659
تاریخ انتشار: 1396/11/15 00:07
در سومین روز از دهه فجر صورت گرفت؛
طی آیینی در سومین روز از دهه فجر راه روستایی گر کلاغ نشین _مور صفا به طول ۱۳ کیلومتربه نمایندگی از ۲۶ کیلومتر در شهرستان بویراحمد به بهره براری رسید.

به گزارش عصر جهان به نقل از روابط عمومی راه و شهرسازی کهگیلویه وبویراحمد، صبح امروز و در سومین روز از دهه فجر مراسم افتتاحیه و کلنگ‌زنی پروژه‌های عمرانی و اقتصادی شهرستان بویراحمد با حضور مدیرکل راه وشهرسازی ، معاون هماهنگی امورعمرانی استاندار، معاون سیاسی استاندار، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی،فرماندار بویراحمد و جمع دیگری از مسئولین استانی و شهرستانی برگزار شد.


دکتر محمدعلی علیمردانی در حاشیه این آیین گفت: در دهه فجر، ۲۶ کیلومتر راه روستایی در شهرستان بویراحمد به بهره‌برداری می رسد.
مدیرکل راه و شهرسازی  افزود: به نمایندگی از این ۲۶ کیلومتر ، پروژه‌ بهسازی و آسفالت راه روستایی گرکلاغ‌نشین ، مورصفا و تلخدان ،چشمه سرخ ،چشمه پهن و پازنان به طول ۱۳ کیلومتر با اعتبار ۳۷۰۰۰میلیون ریال افتتاح شد.
وی با بیان اینکه  در دهه فجر امسال ۵۹ کیلومترراه با اعتبار ۲۹ میلیارد تومان در شهرستان بویراحمد کلنگ زنی می شود که امید است طبق برنامه زمان بندی  شده به بهره برداری برسد خاطر نشان شد عملیات احداث چهار پل بزرگ نیز دراستان با اعتبار ۲۶ میلیارد تومان در حال اجرا است.
علیمردانی یادآور شد: ساخت بیمارستان یاسوج نیز به اتمام رسیده و این طرح پس از تجهیز به بهره برداری می رسد.
علیمردانی طی این آیین ازتلاشهای مسئولین استانی ، کشوری  ونیزحاج زارعی نماینده مردم شریف بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی جهت همکاری با مجموعه راه و شهرسازی استان برای به سرانجام رسیدن این پروژه ها تشکر و قدردانی کرد.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*