اخبار عمومی
اعلام وصول 2
191686
تاریخ انتشار: 1396/11/18 00:35
مدیرکل مدیریت بحران استانداری خوزستان:
مدیرکل مدیریت بحران استانداری خوزستان گفت: 20 دقیقه مانده به ساعت 23 مدیرکل حفاظت محیط‌زیست خوزستان با بنده تماس گرفتند و گفتند که مدارس اهواز و کارون در نوبت صبح را تعطیل کنید، ما نیز برای رفاه حال شهروندان بدون تشریفات تعطیلی مدارس را اعلام کردیم.

عصرجهان-کیامرث حاجی‌زاده امشب در این خصوص اظهار کرد: 20 دقیقه مانده به ساعت 23 مدیرکل حفاظت محیط‌زیست خوزستان با بنده تماس گرفتند و گفتند که مدارس اهواز و کارون در نوبت صبح را تعطیل کنید.
وی افزود: این در حالی است که اداره کل حفاظت محیط‌زیست خوزستان موظف است 72 ساعت قبل اعلام کند و برای تصمیم‌گیری در خصوص تعطیلی مدارس کمیته تشکیل شود، تعطیلی مدارس باید بر اساس روال قانونی 72 ساعته آن‌هم بعد از درخواست تشکیل کمیته آلودگی از سوی حفاظت محیط‌زیست صورت می‌گرفت.


مدیرکل مدیریت بحران استانداری خوزستان عنوان کرد: برای رفاه حال شهروندان بدون تشریفات تعطیلی مدارس اهواز و کارون در نوبت صبح تعطیل اعلام شد، موضوع به اطلاع استاندار خوزستان نیز رسانده شده و استاندار نیز کم‌کاری اداره کل حفاظت محیط‌زیست را پذیرفتند.
وی گفت: هیچ گزارش مکتوبی از وضعیت آلودگی هوا طی 72 ساعت گذشته از سوی اداره کل حفاظت محیط‌زیست خوزستان به مدیریت بحران خوزستان ارجاع داده نشده حتی پیش‌تر نیز پیامک می‌دادند که پیامک نیز ارسال نشده است.
حاجی‌زاده بیان کرد: تقاضای تشکیل کمیته آلودگی از وظایف اداره کل حفاظت محیط‌زیست خوزستان است/فارس



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*