اخبار عمومی
اعلام وصول 2
191702
تاریخ انتشار: 1396/11/20 12:14
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان باشت؛
سرهنگ چشم مهتاب: مردم به تماسهای گرفته شده از منبع های نامشخص تحت عناوین برنامه های تلویزیونی و رادیویی و مژده برنده شدن در مسابقات و قرعه کشی ها و نیز درخواست آنها مبنی بر حضور در پشت خودپردازهای بانکی و ارسال شماره حساب برای انتقال وجه به حسابشان پاسخ مثبت ندهند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی عصر جهان، سرهنگ رضا چشم مهتاب فرمانده نیروی انتظامی شهرستان باشت با صدور پیامی اظهار داشتند:  شهروندان گرامی مراقب کلاهبرداران حرفه ای که به روشهای مختلف اقدام به اغفال و فریب نموده و مبالغ هنگفت به جیب می زنند باشند.
این مقام انتظامی در ادامه گفت: مردم عزیز به تماسهای گرفته شده از منبع های نامشخص تحت عناوین برنامه های تلویزیونی و رادیویی و مژده برنده شدن در مسابقات و قرعه کشی ها و نیز درخواست آنها مبنی بر حضور در پشت خودپردازهای بانکی و ارسال شماره حساب برای انتقال وجه به حسابشان پاسخ مثبت ندهند
این مقام انتظامی ادامه داد:  از آنجایی که کلاهبرداران قصد دارند تا با تطمیع افراد به اقدام عملی نمودن نیات  سوء خود و خالی نمودن حساب شهروندان نمایند،از حضور در خودپردازها و تغییر زبان دستگاه و اجرای خواسته های تماس گیرنده اجتناب نمایند.
وی تاکید کرد: برای انتقال و واریز وجه به حساب،به هیچ اطلاعاتی بجز شماره کارت 16 رقمی نیاز نیست و مراجعه به دستگاه عابر بانک نیز لازم نیست.
این مقام مسئول ادامه داد: همچنین برای اطمینان واقعی بودن شماره تماس گرفته شده می توانید با شماره ۰۹۱۷۵۷۱۷۶۳۲ فرماندهی انتظامی شهرستان تماس گرفته و از صحیح بودن آن اطمینان پیدا کنید.
سرهنگ چشم مهتاب  تصریح کرد اگر موفق به تماس نشدید باید مراقب باشید که اطلاعات شخصی از شما گرفته نشود چون بعد از گذشت مدت زمانی با همین اطلاعات،اعتماد سازی کرده و به اهداف پلید خود می رسند.
وی اضافه کرد:شهروندان گرامی با رعایت نکات ذکر شده بالای 90 درصد درگیر کلاهبرداری های پیامکی و تلفنی نمی شوند و البته باید بدانند افراد کلاهبردار با ترفندها و شیوه های مختلف اقدام به اغفال افراد نموده و حتی بعضی افراد با سواد نیز به خاطر طمع گرفتار آنها می شوند.

برچسب ها:
باشت ؛

بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*