اخبار عمومی
اعلام وصول 2
191748
تاریخ انتشار: 1396/11/26 00:01
سرمربی تیم فوتبال پیکان تهران گفت: ریزگردها به نسبت جنگ تحمیلی از خوزستانی‌ها قربانی گرفته و باید فکری به حال این آب و هوا کرد.

عصرجهان-مجید جلالی در نشست خبری پیش از بازی فردا برابر فولاد خوزستان با اشاره به غیبت 7 بازیکن پیکان در بازی فردا اظهار کرد: جوانانی در این بازی حاضر می‌شوند که مترصد فرصت برای تصاحب آینده هستند.
سرمربی تیم فوتبال پیکان تهران با بیان اینکه در نیم فصل نخست نتایج خوبی کسب کردیم، گفت: در نیم فصل دوم به دلیل برخی از مشکلات مانند اوضاع بد زمین تمرینی و عدم تقویت تیم نتوانستیم نتایج خوبی کسب کنیم و کمی از صدر جدول دور شدیم.
وی در پاسخ به پرسش خبرنگار فارس مبنی بر اینکه چرا ستاره‌های ایرانی خیلی زود افول می‌کنند، عنوان کرد: مشکلات فوتبال ما باید به صورت عمیق دیده شود و کارشناسان، دانشگاهیان و اهالی فوتبال این موضوع را بررسی کنند که چرا در 4 دهه گذشته از صعود به المپیک باز ماندیم و یا در دو دهه گذشته نتوانستیم در رقابت‌ با باشگاه‌های آسیایی نتایج خوبی کسب کنیم. بحث ستارگان فوتبال هم مانند این دو بحث خیلی مهم است و باید ریشه یابی شود.
جلالی با اشاره به وضعیت آب و هوای اهواز عنوان کرد: ریزگردها به نسبت جنگ تحمیلی از خوزستانی‌ها قربانی گرفته و باید فکری به حال این آب و هوا کرد. هرچند می‌گویند حل این مشکل به زمان نیاز دارد اما بنده یادم می‌آید که در دوره حضور در خوزستان تمرینات تیم‌ها تحت تأثیر ریزگردها قرار می‌گرفت/فارس



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*