اخبار عمومی
اعلام وصول 2
191754
تاریخ انتشار: 1396/11/26 16:45
کارکنان اداره فرهنگ وارشاداسلامی شهرستان بهمئی باهمکاری دبیرخانه کانونهای فرهنگی وهنری مساجداستان در ایام دهه فجر با خانواده شهید "عزیزالله خانی" دیدار کردند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی عصرجهان، کارکنان اداره فرهنگ وارشاداسلامی شهرستان بهمئی باهمکاری دبیرخانه کانونهای فرهنگی وهنری مساجداستان در ایام دهه فجر با خانواده شهید "عزیزالله خانی" دیدار کردند
علیداد خوبی زاده رئیس اداره فرهنگ وارشاداسلامی شهرستان بهمئی ضمن تبریک ایام الله دهه فجر گفت: خانواده شهدا بزرگترین یادگاران دفاع مقدس هستند و سرکشی از آنان خاطرات شهداء و رزمندگان دفاع مقدس را به ما یادآوری می کند.
خوبی زاده گفت: از برنامه های مهم و ارزشمند ستاد دهه فجر سرکشی و دیدار با خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران هست که انشالله این سرکشی ها نیز تداوم داشته باشد.
وی گفت: خانواده های شهدا و ایثارگران از افتخارات کشور ما می باشندومسوولان باید همواره در جهت آرمان های شهدا و راه آنها گام بردارند .
پاسدار شهید عزیز الله خانی یکی از رزمندگان و جانبازان شیمیایی 8 دفاع مقدس بود که پس از اتمام جنگ تحمیلی همچنان در لباس پاسداری به اسلام خدمت می کرد و سرانجام بر اثر عوارض شیمیایی در بیمارستان شهید رجائی گچساران دعوت حق را لبیک گفت.
داودطلوعی مطلق- روابط عمومی اداره فرهنگ وارشاداسلامی شهرستان بهمئی




کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*