اخبار عمومی
اعلام وصول 2
191757
تاریخ انتشار: 1396/11/27 01:25
مهدی محسن نژاد شیر کُشتی فرنگی بهمئی ضمن کسب عنوان دوم رقابت های انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی به تیم ملی کشتی فرنگی در رده سنی جوانان دعوت شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی عصرجهان، رقابت های انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان با حضور 91 کشتی گیر در 8 دور و با انجام 196 کشتی روزهای 24 و 25 بهمن ماه در سالن امام علی (ع) شهرستان سیرجان استان کرمان برگزار شد.


دراین مسابقات مهدی محسن نژاد با حملات برق آسای خود حریفان را مغلوب میکند و به فینال مسابقات می رسد.
در فینال  با نادواری به مقام دومی این دوره ازمسابقات دست پیدامی کند. ولی بازهم از چابکی و فنون و شایستگی های مهدی  چیزی کم نمیشود و به تیم‌ ملی کشتی فرنگی جوانان کشورمان دعوت می شود.
مهدی محسن نژاد چند سالی هست که در رشته کشتی فرهنگی جوانان کارمی کند و آرزو داشت که روزی به تیم ملی دعوت شود و حالا هم در مسابقاتی که به مناسبت دهه مبارک فجربرگزارشد توانست  با کمک مربی زحمتکش و با اخلاق خود آقای دهملایی به آرزوی دیرینه خود دست پیداکند و به تیم‌ملی کشتی فرنگی جوانان کشور دعوت شود.


انشالله که مهدی محسن نژاد در مسابقات انتخابی تیم ملی برای جهانی شدن هم موفق باشد و بتواند درمسابقات جهانی شرکت کند و آروزهای خود را تکمیل کند و روزی برسد که  در مسابقات جهانی پرچم پر اقتدارکشورمان را به اهتزاز در بیاورد.
این‌ موفقیت رابه خانواده آقای سیف الله  محسن نژاد تبریک عرض نموده و انشالله که همواره  برای موفقیت مهدی عزیز تلاشهای فراوانی داشته باشند تامهدی به آرزوهای خود دست پیدا کند.
شایان ذکر است مهدی محسن نژاد کشتی گیر بهمئی در مسابقات بین المللی جام شاهد با اجرای فنی نادر در فینال بر کشتی گیر روس غلبه کرد و همگان را به وجد آورد.
ارسال کننده خبر/ داود طلوعی مطلق

برچسب ها:
مهدی محسن نژاد ؛ بهمئی ؛

بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان


ع سجادی بهمئی مقیم بهبهان
|
Iran
|
1396/11/30 20:05
  +0

  -0
پاسخ
تبریک می گوییم به این جوان کشتی گیروپهلوان بهمئی ان شاءاله قلعه ی صعودراهمچنان فتخ نمایند
وحید محسن نژاد
|
Iran
|
1396/12/05 15:25
  +0

  -0
پاسخ
سلام ودرودبر پهلوان عزیز و دوست داشتنی بت تبریک میگم منتظریم المپیک ببینیمت...بت افتخار میکنم

ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*