اخبار عمومی
اعلام وصول 2
191760
تاریخ انتشار: 1396/11/27 22:49
امام جمعه شهر باشت:
حجت الاسلام عبودی: تبعیض و بی عدالتی، مشکلات اقتصادی، فساد و اختلاس، رشوه، پارتی بازی و ... مسائلی است که مردم را آزار می دهد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی عصر جهان از باشت، حجت الاسلام عبودی در خطبه های این هفته نماز جمعه باشت با بیان اینکه براساس مشاهدات و به اذعان و عترافات دشمنان، 22 بهمن امسال باشکوه تر از گذشته بود، اظهار داشت: مردم فهیم ، بصیر و قدرشناس ایران اسلامی بار دیگر وفاداری خود را به اسلام، نظام و انقلاب نشان دادند.
وی با قدردانی از حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن، به نمایندگی از مردم خطاب به مسئولین گفت: مسئولین باید قدر این مردم را بدانند و به آنها خدمت کنند زیرا این مردم بی نظیرند و از همه هستی خود برای حفظ اسلام، نظام و انقلاب گذشته اند.
حجت الاسلام عبودی ادامه داد: مردم با حضور باشکوه خود در این مراسم با مسئولین اتمام حجت کردند و از هیچ مسئول و مدیری کم کاری و عذر و بهانه ای پذیرفته نیست.
امام جمعه باشت بیان داشت: تبعیض و بی عدالتی، مشکلات اقتصادی و معیشت، فساد و اختلاس، رشوه، پارتی بازی و ... مسائلی است که مردم را آزار می دهد و معتقدیم که اگر گاهی اوقات مردم اعتراضی دارند به انقلاب و نظام نیست بلکه مردم از فساد و بی عدالتی و رانت خواری ناراحتند.
حجت الاسلام عبودی تصریح کرد: مردم منتظر اقدامات مسئولین در بحث مسائل اقتصادی هستند و مسئولین نیز باید از مسائل حاشیه ای پرهیز کنند و به فکر حل مشکلات مردم باشند.
امام جمعه باشت در ادامه به دیدار دست اندرکاران کنگره شهدای سیستان و بلوچستان با رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و گفت: مقام معظم رهبری در این دیدار فرمودند مسئولان باید به مردم خدمت کنند و در جمهوری اسلامی شیعه و سنی در کنار یکدیگرند.
حجت الاسلام عبودی افزود: در برخی از استان ها که شیعه و سنی هستند به حمدالله در مید ان های سخت در کنار هم بوده اند، گرچه بعضاً دشمنان تلاش کرده اند که به این وحدت ضربه بزنند اما به لطف خدا و هوشیاری مسلمان، وحدت اهل سنت و شیعه حفظ شده و باید روز به روز این وحدت تقویت شود تا دشمنان نیز ناکام بمانند.
وی در ادامه با تشکر از اقدامات قرارگاه قرب کوثر وابسته به قرارگاه خاتم الانبیاء کشور در طی فعالیت 2 ساله در شهرستان باشت ابراز داشت: در این مدت قریب به 90 مسجد در سطح شهرستان های باشت و گچساران بازسازی و تعمیر شده است.
حجت الاسلام عبودی ادامه داد: ساخت 2 با خانه عالم، یک باب غسالخانه ، ساخت 3 مسجد بین راهی و ساخت 20 مورد سرویس بهداشتی در مناطق محروم، اهدای 5هزار متر فرش سجاده ای به برخی مساجد و تهیه 105 مورد جهیزیه که تعدادی از آنها در عید فطر امسال تحویل شد از جمله اقدامات مهم این قرارگاه در مناطق محروم بوده که جای تقدیر و تشکر دارد.
امام جمعه باشت به موضوع سرنگونی جنگنده F16 رژیم صهیونیستی به دست حزب الله نیز اشاره کرد و گفت: در جنگ 33 روزه علیه حزب الله، رژیم صهیونیستی تانک ها مرکاوا را وارد جنگ کرد و مدعی بود که هیچ سلاحی بر این ماشین کارساز نیست اما به حول و قوه الهی رزمندگان حزب الله چند دستگاه تانک مرکاوا را منهدم کردند.
حجت الاسلام عبودی اضافه کرد: جنگنده های جدید F16 را آمریکا به رژیم صهیونیستی تحویل داد و بر اساس اعلام کارشناسان این جنگنده ها نیز پیشرفته بودند اما باز هم شاهد شکست آنها در مقابل اراده حزب الله بودیم و این جنگنده در تیررس موشک های حزب الله قرار گرفت و ساقط شد.
وی با بیان اینکه رژیم صهیونیسیتی از این اقدامات متحیر شده، با تقدیر از سردار قاسم سلیمانی، بیان داشت: فرمانده سپاه قدس چند روز پیش در جشن پیروزی انقلاب بر گرفتن انتقام خون عماد مغنیه تأکید کرده اند و بیان داشته اند که تنها شلیک موشک برای انتقام کافی نیست بلکه ریشه کن کردن رژیم صهیونیستی هدف انتقام خون عماد مغنیه است.
امام جمعه باشت همچنین از برگزار کنندگان همایش پیاده روی تشکر کرد و خواستار استمرار این برنامه جهت تزریق روحیه نشاط و سلامتی به جامعه شد.
خبرنگار/فتح الله پوران پور

برچسب ها:
باشت ؛

بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*