اخبار عمومی
اعلام وصول 2
191761
تاریخ انتشار: 1396/11/27 22:59
در این همایش پنج کمک هزینه سفرهای زیارتی، پنج دستگاه تردمیل، 6 دستگاه دوچرخه، 20 عدد کارت هدیه و 10 دست لباس ورزشی به قید قرعه به شرکت کنندگان اهدا شد

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی عصر جهان   از باشت، همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی صبح امروز جمعه 27 بهمن ماه با حضور مسوولان کشوری و استانی شهرستانی و مردم شهرستان باشت برگزار شد.
بنا به همین گزارش این همایش با مشارکت اداره ورزش و جوانان، هیات ورزش‌های همگانی و دیگر ارگان‌ها در برنامه صبح و نشاط به صورت زنده از شبکه سوم سیما پخش شد.


همایش بزرگ پیاده روی خانواده از مصلای شهر باشت تا تپه نورالشهدا برگزار شد.
اجرای برنامه فرهنگی ورزشی ازجمله ورزش زورخانه‌ای، اجرای سرود محلی، نمایش هنرهای دستی منطقه ازجمله برنامه‌های جنبی این همایش است.
در این همایش پنج کمک هزینه سفرهای زیارتی، پنج دستگاه تردمیل، 6 دستگاه دوچرخه، 20 عدد کارت هدیه و 10 دست لباس ورزشی به قید قرعه به شرکت کنندگان اهدا شد.
مدیرکل دفتر توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان در این آیین گفت: توسعه ورزش‌های همگانی در قالب المپیادهای ورزشی، جشنواره‌های بومی و محلی، همایش‌های پیاده روی از اولویت‌های دولت دوازدهم برای توسعه ورزش‌های همگانی است.
عباسعلی اکبری با اشاره به اهمیت ورزش‌های همگانی در افزایش روحیه نشاط و سلامتی مردم تصریح کرد: فرهنگ سازی با بهره گیری از رسانه‌های ارتباط جمعی یکی از برنامه‌های دولت برای نهادینه سازی فرهنگ ورزش‌های همگانی است.
وی بیان کرد: این چهارمین همایش پیاده روی خانواده استان کهگیلویه و بویراحمد است که در دهه فجر امسال تاکنون به صورت زنده از شبکه سوم سیما پخش می‌شود.
اکبری از تلاش‌های غلامرضا تاجگردون رئیس کمیسیون و برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی برای حمایت از ورزش‌های همگانی قدردانی کرد.
همچنین هدایائی از طرف فرماندار، شهردار، عضو شورای شهر، رئیس دفتر نماینده، مدیر  آموزش و پرورش و مسول امور بانوان اداره ورزش و جوانان شهرستان باشت به شرکت کنندگان اهدا شد
خبرنگار/فتح الله پوران پور

برچسب ها:
باشت ؛

بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*