اخبار عمومی
اعلام وصول 2
191771
تاریخ انتشار: 1396/11/28 20:45
رحیم استوار معاون پشتیبانی و توسعه منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد بعد از عذرخواهی از مردم، هاشمی‌پور مدیر کل منابع انسانی علوم پزشکی را از سمت خود برکنار کرد.

عصرجهان- روز جمعه آزمون استخدامی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در حالی نیمه‌تمام به پایان رسید که جمع زیادی از داوطلبان آزمون استخدامی در اعتراض به نحو برگزاری این آزمون تجمع، و شعارهای اعتراضی با مضامین "مسوول بی‌کفایت، نتیجه‌اش این جماعت"، "باید استعفا دهید" "دروغ نگو، دروغ گو" و همچنین با در دست داشتن پلاکارهای با عنوان "جوانان بیکار استان اسیر بی‌تدبیری و ناکارآمدی مسوولان"، "در حسرت یک آزمون سالم"


این آزمون با حضور ۳ هزار و ۶۰۷ نفر دواطلب آغاز، و قرار بود ۱۸۲ نیروی شرکتی مورد نیاز بخش‌های مختلف دانشگاه علوم پزشکی جذب شوند
اما پس از اتمام آزمون عمومی حدود ۴۵ دقیقه‌ای طول کشید تا سوالات اختصاصی آماده توزیع شود لذا این شائبه پیش آمد که ممکن است سئولات لو رفته باشد به دنبال این شائبه جمع زیادی از داوطلبان مَرد به این وضعیت واکنش نشان دادند و آزمون نیمه تمام باقی ماند(تصاویر و ویدیوهائی در این خصوص در شبکه های اجتماعی منتشر شد)
پس لرزه های
عذرخواهی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج
رحیم استوار معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج پس از وقوع این رخداد تاسف بار اظهار داشت: سؤالات تخصصی به موقع منگنه و سورت نشده بودند و این بی‌تدبیری، باعث تأخیر در توزیع سؤالات تخصصی شد.
رحیم استوار افزود: اگر مردان هم مانند بانوان 40 دقیقه در محل برگزاری آزمون منتظر می‌ماندند این آزمون بدون مشکل برگزار می‌شد.
رحیم استوار ضمن عذرخواهی از داوطلبین این آزمون از برگزاری مجدد آزمون استخدامی در آینده ای نزدیک خبر داد.


رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد: با متخلفان به صورت قاطع برخورد می کنم
دکتر ایلامی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد دستور بررسی ویژه و فوری نحوه برگزاری آزمون نیروهای شرکتی در یاسوج را صادر کرده و افزود: با متخلفان به صورت قاطع برخورد می کنم.
وی با تاکید براینکه تمام تلاش اینجانب در این مدت و علی رغم همه مقاومت های صورت گرفته جذب نیروهای شرکتی در قالب آزمون، با رعایت عدالت و فضای رقابتی بوده است، افزود: در این راستا مجددا تاکید می کنم، اتفاقات روی داده نمی تواند ادامه این روند را که خواست همه مسئولان دلسوز و مردم عزیز هست را با چالش روبرو کند.
عزل و استعفا در دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد
رحیم استوار معاون پشتیبانی و توسعه منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد هاشمی‌پور مدیر کل منابع انسانی علوم پزشکی را از سمت خود برکنار کرد.
شاهرخ حبیبی معاون مدیر منابع انسانی نیز از سمت خود استعفا داد
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج استعفا دهد
تعداد کثیری از مخاطبان با ارسال پیام هائی متعددی خواستار استعفای دکتر رحیم استوار معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج بعنوان متولی اصلی آزمون شدند



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*