اخبار عمومی
اعلام وصول 2
191773
تاریخ انتشار: 1396/11/28 22:14
ششمين کنفرانس ساليانه آموزشی، تخصصی روابط عمومی های استان خوزستان با نام ارتباطات، اشتغال و سرمايه گذاری برگزار شد.

عصرجهان/محمدابولیان (نوروزی)-ششمین کنفراس سالیانه ی آموزشی روابط عمومی های استان خوزستان باشکل و شمایلی نوین نسبت به اداوارگذشته طی آیینی باشکوه و با حضور میهمانان ویژه ،اصحاب رسانه و مدیران روابط عمومی استان روز پنجشنبه ۲۶بهمن ماه۹۶ در محل تالار اجتماعات شهرک نفت اهواز در دو بخش صبح وعصربرگزارشد.
دبيرششمين کنفرانس ساليانه آموزشی، تخصصي روابط عمومی های استان خوزستان در حاشیه برگزاری این کنفراس منطقه ی  اظهار کرد: از سال ۹۱ با مشورتی که با پيشکسوتان و مديران روابط عمومی داشتيم قرار شد به جای برگزاری سمينارهای کشوری که معمولا در تهران برگزار می شود لذا به منظور جلوگیری از هدر رفت وقت و هزینه اين سمينارها و کنفرانس ها را در سطح استان داشته باشيم.
خسرو ممبينی موضوع ششمين کنفرانس تخصصی روابط عمومی های استان خوزستان را ارتباطات، اشتغال و سرمايه گذاری عنوان کرد و افزود: امسال اين موضوع را انتخاب کرديم تا به استان کمک کنيم چون روابط عمومی نقش دوگانه ای ايفا و علاوه بر حل مشکلات سازمان برای حل مشکلات مردم نيز اقدام مي کند.
ممبينی افزود: از آغاز کار شورای سياست گذاری برای برگزاری سمينار تشکيل شد و موضوع های مطرح شده در سمينار را در اين کارگروه سياست گذاری مورد بررسی قرار داده و در نهايت براي اجرايی شدن مصوب کرده ايم.
گزارش تکمیلی این همایش که بامحوریت ارتباطات ،اشتغال وسرمایه گذاری ،برگزارشددرروزهای آتی در این رسانه منتشرخواهدشد
عکس از محمدابولیان (نوروزی) و حسین کسایی

 

 



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*